ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

درصد بالای زبان انگلیسی در کنکور

اختلاف درصدهای درس زبان انگلیسی در بین دانش آموزان به نسبت سایر دروس عمومی بیشتر است!علت اصلی آن هم تفاوت پایه ی دانش آموزان عزیز در این درس است!!

درصد بالای زبان در کنکور

درصد بالای زبان انگلیسی در کنکور

برای موفقیت در درس زبان انگلیسی این درس لزوما نیاز به کلاس های فوق العاده نیست!!
روند تست های کنکور تقریبا ثابت است!به این شیوه که ابتدا تست های لغت باید جواب داده شوند!برای تسلط به لغات انگلیسی کنکوری سعی کنید هر شب قبل از خواب تعدادی ثابت از لغات را یاد بگیرید و لغات شب های قبل را نیز مرور کنید!!

مرحله بعد سوالات گرامر کنکور می باشند که با خواندن زیاد متون کتاب درسی و زدن تعداد مناسب از تست های مربوطه الگوی گرامری در ذهن شما شکل می گیرد سعی کنید حتما روزانه حداقل 15 دقیقه در را به خواندن گرامر بپردازید!

سوالات cloze test کنکور چالش بعدی دانش آموزان عزیز است!در این دست از سوالات ارتباط لغات و متن و فهم کلی جملات(نه لزوما متن) نیاز است!!البته یک تا دو سوال گرامر نیز معمولا گنجانده می شود.سعی کنید مفهوم کلی جملات و زمان آن ها را دریابید سپس در بین گزینه ها مرتبط ترین گزینه را انتخاب کنید.

چالش نهایی سوالات درک مطلب کنکور می باشند.در پایان در مورد دو متن سوال هایی پرسیده می شوند که برای پاسخ گویی به آن ها لازم است مفهوم کلی متن را فهمید!سعی کنید برای پاسخ گویی با سوالات،ابتدا سوالات را به سرعت مرور کنید سپس به سراغ متن رفته و پاسخ را پیدا کنید.
یادگیری زبان انگلیسی بیشتر از هرچیزی نیاز به نظم و تداوم داره.یعنی اگه میخوای زبان انگلیسی رو جوری یاد بگیری که تو آزمون کنکور یه درصد بالا بزنی باید دائم درگیرش باشی و بهش فکر کنی.انگلیسی باید جزئی از زندگی روزمره ات باشه.

یکی ازسوالاتی که تقریبا همه ی بچه های کنکوری در مورد روش مطالعه ی زبان می پرسن اینه که “اول لغت بخونیم یا گرامر؟”
به نظرمن اولین و مهم ترین مساله اینه که شروع کنید. آغاز کردن ازهمه چی مهم تره!! دوستای عزیزم،اجازه بدید قبل از اینکه به این سوال جواب بدم کمی درباره ی زبان انگلیسی صحبت کنیم. برای اینکه به زبان انگلیسی مسلط بشیم باید توانایی خوندن و درک مطلب (ریدینگ)،مطلب نوشتن (writing) ،فهمیدن مکالمه به زبان انگلیسی(listening) و صحبت کردن به انگلیسی رو داشته باشیم. اما برای کنکور نیاز نیست که به هر چهار مهارت مسلط باشیم.

سوالات زبان انگلیسی توکنکوربه مهارت خواندن و تا حدودی به مهارت نوشتن (writing)مربوط میشه. پس اگه میخوای تست های زبان و به بهترین شکل جواب بدی باید بخش واژگان و بخش گرامر رو خوب یاد بگیری.

 

نظر خودتان را ارسال کنید