ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بهترین سامانه پیامک برای ارسال پیامک وردپرس و ووکامرس

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین سامانه های پیامکی برای ارسال پیامک کد فعال سازی و تایید شماره موبایل را به شما معرفی کنیم تا بتوانید شماره موبایل کاربران سایت یا اپلیکیشن خود را تایید کرده و همچنین بتوانید با اتصال سایت به پنل پیامکی از طریق وردپرس و ووکامرس پیامک ارسال کنید.

در ایران سامانه های پیامکی متنوعی وجود دارد، یکی از بهترین شرکت های سامانه پیامک در ایران فراز اس ام اس است که خط خدماتی در اختیار کاربران قرار می دهد. شما می توانند از خط خدماتی برای ارسال پیامک کد فعال سازی و تایید شماره موبایل استفاده کنید، جالب است بدانید برای استفاده از خط خدماتی فراز اس ام اس نیازی به ارائه سفته و ثبت شرکت حقوقی و داشتن کد اقتصادی نمی باشد و به محض خرید سامانه پیامک خط خدماتی برای ارسال پیامک به بلک لیست برای شما فعال است و پیامک با سرعت بالا و کمتر از 5 ثانیه ارسال می شود.

سامانه پیامکی فراز اس ام اس به صورت کامل با وردپرس و افزونه های وردپرسی مانند افزونه پیامک ووکامرس، افزونه گرویتی فرم و افزونه edd، افزونه دیجیتس، افزونه میهن پنل، افزونه پنل کاربری پیشرفته وردپرس، افزونه مدیریت کاربران وردپرس، افزونه پنل کاربری وردپرس یار، افزونه تایید اجباری شماره موبایل وردپرس و… که افزونه های ارسال پیامک اعتبارسنجی هستند، سازگار است و شما می توانید سایت وردپرسی خود را با نصب پلاگین مورد نیاز به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید.

در ادامه مهمترین و بهترین افزونه های پیامکی وردپرس که شما می توانید در سایت خود نصب نمایید را به شما معرفی می کنیم.

ارسال پیامک اعتبارسنجی با خط خدماتی

افزونه تایید شماره موبایل در وردپرس

بهترین افزونه تایید شماره موبایل در وردپرس افزونه دیجیتس می باشد، جالب است که پنل پیامکی فراز اس ام اس نسخه  7.3.3 (نسخه بروز در تاریخ نگارش مقاله) افزونه Digits را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد و شما بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافه می توانید افزونه دیجیتس را به صورت رایگان از داخل سایت فراز اس ام اس دانلود نمایید.

البته برای تایید شماره موبایل در وردپرس افزونه های دیگری نیز وجود دارد که با سامانه پیامکی فراز اس ام اس سازگار است، برای تایید شماره موبایل همچنین می توانید از افزونه میهن پنل، افزونه پنل کاربری پیشرفته وردپرس، افزونه مدیریت کاربران وردپرس، افزونه پنل کاربری وردپرس یار، افزونه تایید شماره موبایل اجباری وردپرس و… استفاده نمایید و پیامک با سرعت بالا و کمتر از 5 ثانیه از طریق وب سرویس پترن در 24 ساعت شبانه روز ارسال کنید.

 

افزونه پیامک حرفه ای ووکامرس

برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی از فروش محصول به مدیر فروشگاه و ارسال پیامک تشکر از خرید به مشتری سایت می بایست افزونه Persian woocommerce sms ippanel را در سایت خود نصب نمایید.

با نصب افزونه پیامک ووکامرس  شما می توانید در در وضعیت های مختلف  برای مشتریان سایت و مدیر سایت پیامک ارسال نمایید.

  • ارسال پیامک قبل از پرداخت در ووکامرس
  • ارسال پیامک به محض پرداخت در ووکامرس
  • ارسال پیامک بعد از تکمیل سفارس در ووکامرس
  • ارسال پیامک در صورتی که سفارش ناموفق باشد.
  • ارسال پیامک در صورتی که سفارش لغو شده باشد.
  • ارسال پیامک زمان اتمام موجودی انبار و…

 

 

افزونه پیامک گرویتی فرم

فرم ها یکی از اجزای مهم و جدایی ناپذیر سایت هستند، شما می توانید در سایت خود فرم های  مختلف ایجاد نموده و فرم سایت خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز نمایید. سامانه پیامکی فراز اس ام اس با افزونه های محبوب فرم ساز مانند گرویتی فرم یا contact form 7 سازگار است، از آنجا که گرویتی فرم افزونه حرفه‌ای تری برای فرم ساز وردپرس است پیشنهاد ما این است که در سایت خود از فرمساز گرویتی فرم استفاده نمایید.

مثلا فرم تماس با ما را به سامانه پیامک متصل کنید تا در صورتی که کاربر فرم تماس را در سایت شما تکمیل کرد به مدیر سایت و همزمان به کاربر سایت یک پیامک ارسال شود و از اینکه کاربر فرم تماس با ما را تکمیل کرده است تشکر کند.

اگر در سایت خود فرم پرداخت آنلاین یا فرم فروش خدمات دارید، می توانید این فرم ها را به افزونه پیامک رایگان گرویتی فرم متصل کرده تا پیامک های ثبت سفارش به شما و به کاربر سایت شما با سرعت بالا و در کمتر از 5 ثانیه ارسال شود، حتی می توانید در فرم ساز گرویتی فرم تایید شماره موبایل را فعال کنید تا کاربران سایت قبل از ارسال فرم شماره موبایل صحیح را وارد کنند.

افزونه پیامک گرویتی فرم هم مانند افزونه دیجیتس در سایت فراز اس ام اس به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. برای دانلود افزونه های پیامکی رایگان به صفحه افزونه پیامک فراز اس ام اس مراجعه نمایید.

افزونه باشگاه مشتریان وردپرس

مهمترین دارایی سایت شما اطلاعات تماس مشتریان شما است، شما می توانید افزونه اختصاصی باشگاه مشتریان وردپرس که توسط فراز اس ام اس ساخته شده است را از مخزن وردپرس دانلود نموده و در سایت خود نصب نمایید تا بتوانید شماره موبایل مشتریان خود را به صورت اتوماتیک جمع اوری نمایید، با جمع اوری شماره موبایل مشتریان سایت (افردی که در سایت شما ثبت نام کرده اند یا افرادی که حداقل یک محصول از سایت شما خریداری کرده اند) می توانید کمپین های بازاریابی پیامکی هدفمند برگزار کنید.

با نصب افزونه باشگاه مشتریان وردپرس، افرادی که از طریق افزونه دیجیتس، افزونه میهن پنل، افزونه پنل کاربری پیشرفته وردپرس و… در سایت شما ثبت نام می کنند یا افرادی که از طریق ووکامرس از سایت شما محصول خریداری می کنند، شماره موبایل این افراد در دفترچه تلفن سامانه پیامکی شما ذخیره شده و می توانید به این افراد پیامک تبلیغاتی ارسال کنید یا مثلا در جشنواره ها و تخفیف ها مثل جمعه سیاه پیامک های تبلیغاتی به کل کابران سایت خود ارسال نمایید.

افزونه پیامکی و وبسرویس ارسال پیامک خدماتی فراز اس ام اس

اتصال سامانه پیامک به نرم افزار اختصاصی

اگر برنامه نویس هستید یا سایت و اپلیکیشن شما به صورت اختصاصی نوشته شده است می توانید از وب سرویس سامانه پیامک فراز اس ام اس برای اتصال به ابزار قدرتمند پیامک استفاده نمایید، فراز اس ام اس به زبان های مختلف برنامه نویسی مانندphp ، C شارپ، node js، پایتون، لاراول، vb.net و… وب سرویس ارسال پیامک را در اختیار شما قرار می دهد، همچنین به شرکت های برنامه نویسی پیشنهاد می کنیم که از سرویس نمایندگی پنل اس ام اس فراز اس ام اس برای کسب درامد اینترنتی از طریق نمایندگی پنل اس ام اس استفاده کنند.

 

برای خرید پنل اس ام اس پیشنهاد ما فراز اس ام اس است زیرا پشتیبانی متعهد، قوی و دائمی دارد، هنگام خرید پنل اس ام اس کد تخفیف zolghadr را وارد کرده و برای خرید سامانه پیامکی 20% تخفیف بگیرید.

نظر خودتان را ارسال کنید