ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

تقویت Wifi با ورق آلومینیومی!

با عرض سلام و احترام خدمت شما کاربران عزیز و همراهان مِستر آموز.

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از ضعف وای فای خود اذیت شده باشد و تقویت آن فکر کرده باشید. اما چطور می توان این کار را انجام داد. امروز در این مقاله آموزش می خواهیم این روش کاربردی را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

 

چگونگی تقویت سیگنال های وای فای با ورق آلومینیومی
احتمالا شما هم از فویل آلومینیومی برای تقویت سیگنال های وایرلس وای فای منزل یا محل کار خود امتحان کرده اید. اخیرا دانشمندان کالج دارتموث در تحقیقات خود نشان داده اند که ما کار درست را انجام می دادیم.
محققان اخیراً به این نتیجه رسیده اند که با استفاده از بارتابگرهای سیگنال چاپ سه بعدی شده که شامل یک لایه ی باریک فلز و پلاستیک هستند، با این کار شما می توانید با هزینه کم و به گونه ای قابل توجه سیگنال های وایرلس را تقویت کنید.
اساس آزمایش های صورت گرفته توسط این دانشمندان، همان گذاشتن یک قوطی از آلومینیومی، پشت روتر برای منحرف کردن سیگنال های آن می باشد. در این تحقیق از بازتابگرهایی استفاده شد که از طریق چاپ سه بعدی ساخته شده بودند.

wifi

 

بزرگترین مزیت استفاده از این روش کم هزینه بودن آن است. هزینه ای که برای این روش باید انجام دهید ساخت این قوطی ها بوده و اگر پرینتر داشته باشید باز هم ارزان تر می توانید قوطی ها را بسازید.

مزیت دیگر این کار امکان هدایت و کنترل سیگنال های وایرلس به سمت فضای مورد نظر است. و شما با تقویت سیگنال تنها در قسمت های مورد نظر، حتی امنیت اینترنت خود را ارتقا می دهید. و اطمینان حاصل می کنید که افرادی دیگری به سیگنال های ما دسترسی ندارند.

محققان این دانشگاه در تلاش هستند که در مرحله ی بعدی از تحقیقات خود بازتابگری بسازند که از مواد متفاوتی ساخته شده باشد. و قصد دارند تا شی ای را بدین منظور تولید کنند که بتواند تغییر حالت بدهد و همزمان با تغییر حالت آن ساختار سیگنال های موجود در فضای مورد نظر نیز دگرگون شود.

 

لازم به ذکر است که شاید با این روش برد سیگنال های وایرلس نمی توان افزایش داد، اما بی تردید با استفاده از آن در فضای مورد استفاده، سیگنال ها را تقویت می شود.

 

موفق و پیروز باشید.

 

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید