ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

جذاب‌ترین پیام های تبریک قبولی در دانشگاه

پیام های تبریک قبولی دانشگاه

شرکت در آزمون و فرستادن پیام تبریک قبولی دانشگاه یکی از اتفاق های مهم و حساس برای جوانان علاقه مند به تحصیل و پیشرفت در زندگی می باشد که می تواند آینده آنها را رقم بزند و سکویی برای پرتاب به اوج پیشرفت و کسب دانش در جامعه باشد. به همین دلیل تبریک قبولی دانشگاه برای قدردانی از زحمات چندین ساله آنها به خاطر درس خواندن و قبولی دانشگاه می تواند برای آنها خیلی امید بخش باشد، در زیر چند نمونه از پیام های تبریک قبولی دانشگاه برای این جوانان کوشا و فعال آورده شده است. امید است که اینگونه پیام های تبریک قبولی دانشگاه برای این جوانان انگیزه بخش بوده و راه روشن و هموار علم و دانش را به آنها نشان دهد.

قبولی در دانشگاه

متن پیام های تبریک قبولی دانشگاه

پیام تبریک قبولی دانشگاه شماره1: قبولی شما دوست/ همکار عزیز را در رشته ……………….. دانشگاه ……………….. تبریک عرض می کنیم و امیدواریم که در سایه الطاف الهی همواره شاهد موفقیت های علمی شما باشیم.

پیام تبریک قبولی دانشگاه شماره2: پذیرش شما در دوره روزانه دانشگاه ………………… در مقطع ……………… را خدمتتان تبریک عرض می کنیم و امیدواریم موفق و پیروز باشید.

پیام تبریک قبولی دانشگاه شماره3: دوست و همکار عزیز سرکار خانم/جناب آقای ………………………… موفقیتتان را در پذیرش مقطع ……………………….. دانشگاه ………………………… خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می كنیم و توفیق روز افزون را از خداوند منان برای شما خواستاریم.

پیام تبریک قبولی دانشگاه شماره4: قبولی درخشان شما را در آزمون …………………….. رشته ……………………………. دانشگاه ……………………… تبریک عرض می نماییم و از خداوند منان برای شما آرزوی نیک بختی و سعادت داریم.

پیام تبریک قبولی دانشگاه شماره5:

بسم الله الرحمن الرحیم

گویند عارفان، هنر وعلم کیمیاست                                          وان مس که گشته هم سراین کیمیا طلاست

همکار عزیز و ارجمند جناب آقای/ سرکار خانم

توفیق ورود به دروازه های دنیای علم و دانش موهبتی است از سوی خداوند علیم، که بی شک آدمی در سایه تلاش و جهد در کسب دانش از این موهبت بهره خواهد جست.

امروز با ورود به دانشگاه و طی مدارج علمی در آینده، مژده کیمیا شدن را به مس وجودتان داده اید؛ ما نیز به نوبه خود کسب این موفقیت را به شما رهجویان مسیر علم و تعلم تبریک عرض می نمائیم.

از خداوند متعال استمرار موفقیت و تداوم دانش آموزی را برایتان خواستاریم و امیدواریم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) برای میهن اسلامی و عزیزمان ایران افتخار آفرینی نمائید.

پیام تبریک قبولی دانشگاه شماره6: قبولی درخشان شما را در آزمون …………………………. رشته ……………………………. دانشگاه ……………………… تبریک می گوییم و از خداوند منان برای شما آرزوی سعادت و موفقیت روزافزون داریم.

 پیام های تبریک قبولی کنکور

قبولی در کنکور می تواند یکی از هیجان انگیزترین اتفاق های دوران نوجوانی برای همه ما باشد. وقتی که به مدت 12 سال به مدرسه رفته ایم و به تحصیل علم پرداخته ایم و حالا بعد از 12 سال، می خواهیم نتیجه زحمات خودمان را ببینیم و لذت ببریم. این دوران برای جوانان یکی از سرنوشت سازترین دوران های زندگی می باشد به خصوص وقتی در این آزمون مهم قبول می شوند و پیام های تبریک قبولی دانشگاه برای آنها فرستاده می شود. پس بهتر است ما نیز با فرستادن پیام های تبریک قبولی کنکور به آنها، در شادیشان شریک باشیم و به خاطر زحمات زیادی که در طول سالها به ویژه یک سال آخر برای قبولی در کنکور داشته اند از آنها قدردانی کنیم.

متن پیام تبریک قبولی کنکور

پیام تبریک قبولی دانشگاه و کنکور شماره1: ………………………….  عزیز، این موفقیت بزرگ و ارزشمند را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می کنم.

پیام تبریک قبولی دانشگاه و کنکور شماره2: پذیرش شما در مقطع ………………….. رشته ……………………… دانشگاه ……………………………. در کنکور سال ………………….. را خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نماییم.

پیام تبریک قبولی دانشگاه و کنکور شماره3: با کمال مسرت و شادمانی مجاز شدن شما در انتخاب رشته دانشگاه ………………………….. را تبریک گفته و از اینکه توانستید با شایستگی تمام در آزمون کنکور قبول شده و باعث افتخار ما در برابر اقوام، دوستان و آشنایان شوید بسیار خرسندیم و از صمیم قلب این پیروزی شیرین را به شما تبریک و شادباش می گوییم.

پیام تبریک قبولی دانشگاه و کنکور شماره4: پذیرش شما در دانشگاه ………………………. رشته ……………………….. تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون شما را در تمام مراحل زندگی از خداوند متعال خواستاریم.

پیام تبریک قبولی دانشگاه و کنکور شماره5: همکار محترم و ارجمند …………………………… با کمال مسرت قبولی نوجوان رعنا و شایسته شما را در کنکور سراسری، به شما و خانواده محترمان تبریک می گویم.

ارادتمند شما…………………………..

پیام تبریک قبولی دانشگاه و کنکور شماره6: فرزند عزیزم، وقتی سخت تمرین می کردی، همه ما می دانستیم که فقط یک قدم تا موفقیت فاصله داری. توانایی تو برای تسلیم نشدن در برابر مشکلات همیشه به تو کمک می کند تا بدرخشی. تبریک قبولی دانشگاه را از من پذیرا باش. خوشبختی روزافزون برایت آرزو دارم.

پیام تبریک قبولی دانشگاه و کنکور شماره7: موفقیت داوطلبان عزیز را در کنکور سراسری به تمامی پذیرفته شدگان، خانواده ها و معلمین محترمشان و تمامی کسانی که در موفقیتشان سهیم بوده اند و همچنین به جامعه علمی تبریک عرض می کنم و برایشان سلامتی و سربلندی آرزومندم.

پیام تبریک قبولی دانشگاه و کنکور شماره8: موفقیت چیزی نیست که دیگران از تو انتظار دارند موفقیت چیزی است که تو به ان می اندیشی.

تبریکات صمیمانه ام را پذیرا باش …

پیام تبریک قبولی دانشگاه و کنکور شماره9: عزیزم وقتی شنیدم که در کنکور قبول شدی خیلی خوشحال شدم می دانستم که تو می توانی و استحقاقش را داری که به این موفقیت برسی. به تو افتخار می کنم.

پیام تبریک قبولی دانشگاه و کنکور شماره10: جشن فراغت تو از تحصیل ،جشنی است ارزشمند و مقدس، مبارکت باد این تاج افتخار، گوارایت باد این عنوان امید بخش. با کاروانی از دعای خیر، تو را بدرقه می کنم و چشم به راه موفقیتهای بعدی تو هستم.

پیام های انگیزشی برای قبولی دانشگاه

1-موفقیت در مدرسه و قبولی در دانشگاه مانند وقتی است که می خواهید برای یک ماراتن آماده شوید. در واقع ماراتن شما بعد از فارغ‌ التحصیل شدن شروع می‌شود. بنابراین روی اهداف‌ مهمتان تمرکز داشته باشید و به سختی تلاش کنید، به خاطر داشته باشید که بدترین اتفاق ممکن برای شما این است که قبل از اینکه به پایان کار برسید هدفتان را رها کنید.

2- وقتی بزرگترها شما را نصیحت و راهنمایی می کنند که چه کارهایی را باید انجام دهید و چه کارهایی را نباید انجام دهید، ابتدا به صحبتهایشان گوش کرده و کمی راجع به آنها فکر کنید و سپس آنها را انجام دهید.

3- با خستگی هایتان مبارزه کنید و آنها را کنار بگذارید، اما هرگز امید را رها نکنید. از فکر کردن به سختی ها و شکست‌های که در زندگی داشته اید دست بکشید، اما هرگز از اهداف‌ تان دست نکشید. فکر کردن به گذشته را رها کنید، اما هرگز آینده را به حال خود رها نکنید.

4- مهم‌ترین نکته ای که به‌عنوان یک دانش‌آموز باید به آن توجه کنید این است که تنبلی بزرگ‌ترین دشمن شما و سخت‌کوشی بهترین دوست شماست.

5- همیشه کسانی برنده‌ می شوند که در زمینه‌ تخصصی خودشان استراتژی و برنامه‌ریزی داشته باشند، اما یک چیز در همه‌ آنها مشترک است و آن تلاشی است که برای اهدافشان انجام می دهند.

6- ممکن است هزاران لایک در فیسبوک داشته باشید، ولی با این لایک‌ها که نمی‌توانید قبض‌هایتان را بپردازید. حتی اگر یک میلیون فالوور داشته باشید، آنها اجاره‌ خانه‌تان را نمی‌دهند. پیام‌های واتساپ برای شما ماشین نمی‌خرند و با توییت نمی‌توانید خرج زندگی‌تان را در بیاورید. پس برای خودتان یک زندگی واقعی بسازید، تلاش کردن را از همین امروز شروع کنید.

7-.به جای اینکه همه‌ درس‌هایتان را برای «فردا» بگذارید بهتر است طوری درس بخوانید که انگار فردایی وجود ندارد.

8- درس خواندن را صرفا برای پول درآوردن انتخاب نکنید بلکه پولتان را خرج کسب علم و دانش کنید و بدانید که دیر یا زود از این طریق به پول نیز دست خواهید یافت. در واقع این علم است که آینده و فردای شما را می سازد.

9- رویای خود را آنگونه که دوست دارید بسازید وگرنه کسی شما را استخدام می کند تا رویای او را بسازید.

10-تحصیل مانند موشکی است که شما سوار بر آن به سمت هدف‌تان حرکت می‌کنید. پس تمام کاری که باید انجام دهید این است که یک هدف مشخص را نتخاب کنید و با قدرت هرچه تمام به سمت آن پرواز کنید.

11-برای تغییر دائمی در خود نیازی نیست که مدام به حجم زیاد مشکلات خود فکر کنید بلکه به جای این کار بهتر است بر روی توانایی های خود تمرکز کنید تا به نتیجه برسید.

12- برای رسیدن به موفقیت و پیروزی به جای راضی شدن به 18 و 19 بهتر است هدف خود را برای رسیدن به 20 تنظیم کنید. یعنی به کم قانع نشوید و تلاش خود را به حداکثر برسانید.

13- من به این نتیجه رسیده­ ام که هر چه سخت کوش ­تر باشم و بیشتر تلاش کنم، به نظر شانس بیشتری هم دارم…

14- همه می دانیم که وقتی آرزویی رو برای خودت متصور می شوی، حتما توانایی و استحقاق رسیدن به آن آرزو را داری و می توانی به آن برسی پس به آرزوهایت پشت نکن و به تلاشت ادامه بده!

15- اگرچه نمی توان به عقب برگشت و شروعی عالی را رقم زد اما می توان از همین حالا شروع کرد و پایانی عالی به وجود آورد.

16-سه چیز را بعد از از دست دادن دیگر نمی توان برگرداند، اولی کلمات بعد از گفته شدن، دومی لحظه ها بعد از از دست دادن و سومی زمان بعد از سپری شدن پس لطفا هوشیار باشید.

17-راه رسیدن به موفقیت و شکست متفاوت است اما هنگام انتخاب راه شکست، این شما هستید که تصمیم می گیرید در این راه متوقف شوید یا تلاش کنید تا به مقصد موفقیت به پیش بروید.

پیام تبریک قبولی در دانشگاه آزاد

پذیرفته شدن در دانشگاه اتفاق خیلی مهم برای اکثر ما انسانهاست. حال چه دانشگاه سراسری باشد و چه دانشگاه آزاد، هدف اصلی صرفا درس خواندن و رسیدن به مدارج عالی می باشد. در هر حال فرستادن پیام تبریک قبولی دانشگاه خالی از لطف نیست در واقع جوانان با قبولی در دانشگاه می توانند توانایی و استعدادهای خدادادی خود را بروز دهند و با شکوفایی این استعدادها، گامی مهم در عرصه اقتصادی و اجتماعی کشور بردارند و باعث پیشرفت کشورشان شوند. پس چه خوب است اگر با کلمات زیبایمان از تلاش آنها برای رسیدن به این موفقیت تشکر کنیم و با پیام های تبریک قبولی دانشگاه نشان دهیم که چقدر از آنها راضی هستیم و از آنها حمایت می کنیم.

متن پیام تبریک قبولی دانشگاه آزاد

پیام تبریک قبولی دانشگاه آزاد شماره1: با سلام خدمت شما دوست عزیز

قبولی فرزند عزیزتان را در کنکور دانشگاه آزاد و قبولی در رشته …………………… به شما خانواده محترم تبریک عرض می کنم. با امید به موفقیت های آتی شما

پیام تبریک قبولی دانشگاه آزاد شماره2: عمه / خاله / عمو / دایی عزیزم قبولی فرزندتان را در کنکور دانشگاه آزاد، با تمام وجودم تبریک می گویم. ان شاء الله که ایشان مدارج علمی را پشت سر هم طی کنند.

پیام تبریک قبولی دانشگاه آزاد شماره3: پسر / دختر عزیزم، این روز خاص را که باعث شادیت شده را به تو تبریک می‌گوییم. من و مادرت به تو افتخار می کنیم و خیلی خوشحال هستیم که در این لحظات شیرین در کنارت هستیم. این موفقیت قطعا یک دستاورد بزرگ برای تو خواهد بود و البته نقطه شروعی برای رسیدن به هدف های بزرگت. بدان که چالش‌ها و فرصت‌های بسیاری پیش روی تو خواهد بود، پس به خودت اعتماد داشته باش و به جلو حرکت کن.

بهترین آرزو‌ها و دعای خیر ما همراهت خواهد بود.

پیام تبریک قبولی دانشگاه آزاد شماره4: فرزند عزیزم این تلاش سخت تو بود که موفقیت را برایت رقم زد. به تو تبریک می‌گویم و امیدوارم که هرگز در رسیدن به رویاهای زیبایت دچار سکون و توقف نشوی. بهترین شانس‌ برای آینده ای زیبا در برابر توست. پس از آن استفاده کن.

امیدواریم از این پیام های زیبای سایت مسترآموز نهایت استفاده را برده باشید.

نظر خودتان را ارسال کنید