ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

دانلود ROSA( قالب رستوران وردپرس)

دانلود ROSA( قالب رستوران وردپرس)

دانلود قالب rosa برای وردپرس ,قالب ROSA که با عنوان ROSA – An Exquisite Restaurant WordPress Theme در سایت تم فارست به صورت فروشي قرار دارد که  فروش اين محصول از مرز 10 هزار نسخه گذشته و با کسب امتیاز 4.76 از 5 ستاره، در دسته قالب های قدرتمند مي باشد. قالب رستوران ROSA با امکانات گسترده  اي كه دارد ، میتواند انتخابی بسیار مناسب برای راه اندازی سایت رستوران، سایت فست فود و سایت های سفارش آنلاین غذا باشد.

سازگاری قالب زيباي ROSA

با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس از ديگر امكانات اين قالب مي باشد. به علت سازگاری این قالب با woocommerce شما قادريدکه فروشگاه اینترنتی خود را نیز در سایتتان به راه بیاندازید. پس با پذیرش سفارشات آنلاین کاربران، میتوانید تجارت خود را به شکل وسيعتري گسترش داده و درآمد و نيز مقدار سود دهی خود را بالا ببريد .
دانلود ROSA قالب رستوران وردپرس

از جمله امکانات اين قالب، سفارشی سازی کامل و شخصی سازی کلیه ویژگی های این قالب است بنابراين از بین افراد مختلفی که در سراسر جهت از قالب رستوران وردپرس ROSA در راه اندازی سایت خود بهره میگیرند، سایت هر یک از آنها میتواند دارای ویژگی ها و جلوه ای خاص  و ويژ هاي بوده و به تناسب نیازهای آنها، کاملا منحصر به فرد است.

به علت واکنش گرایی این قالب، زمانی که کاربران با موبایلشان به سایت شما سر میزنند، امکان بهره گیری مناسب از کلیه امکانات سایت شما را در اختیار خواهند داشت. همچنین این قالب از افکت اختلاف منظر یا همان Parallax در پس زمینه ها بهره میگیرد که میتواند به وبسایت شما جلوه ای  خیره کننده ببخشد.

در این قالب امکان درج منوی غذا در سایت مي باشيم. با بهره گیری از این امکان شما میتوانید منوی رستوران را به شکلی زیبا در سایت درج کنید و حتی امکان رزرو آنلاین نیز وجود دارد که در نوع خود امکان جالبی است.

برخی امکانات قالب رستوران ROSA:
سازگار با موتورهای جستجو
کدنویسی استاندارد و مرتب
سازگار با WPML برای راه اندازی سایت های چندزبانهامکان سفارسی سازی زنده قالب
سرعت بارگذاری بهینه سازی شده
امکان سفارشی سازی قالب بدون نیاز به کدنویسی
مناسب برای راه اندازی سایت فست فود و رستوران و كافي شاپ ها

این قالب توسط مِستر آموز به دست شما رسیده است.

نظر خودتان را ارسال کنید