ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

نحوه اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان همیشگی سایت مِستر آموز.

خیلی خوشحالیم از اینکه با ما همراه هستید.

 

استوری قابلیتی است که اینستاگرام چند وقتی هست از شبکه اجتماعی اسنپ چت به ویژگی های خود اضافه کرد، این قابلیت به شما اجازه می دهد عکس های خود را در طی مدت محدود با دیگران به اشتراک بگذارید. استکیرها و موقعیت های جغرافیایی بتازگی به استوری اینستاگرام اضافه شدند.

 

اما اگر بخواهیم به استوری های خود موزیک اضافه کنیم چکار باید کرد ؟ با ما همراه باشید.

 

آخرین مد در رسانه های اجتماعی، استوری ها یا گزارش ها هستند یا همان شرح فعالیت روزانه. از فیس بوک و اسنپ چت تا واتس آپ یا اینستاگرام بیشتر آنها دارای این ویژگی هستند.

 

بخش سرگرم کننده این داستان این است که آنها فقط برای یک دوره ۲۴ ساعته باقی می مانند و بعد ناپدید می شوند.

 

 اگرچه اسنپ چت پیشگام اصلی عکس های ناپدید شده بود، اما اینستاگرام با آن دست و پنجه نرم کرد و استوری های اینستاگرام بسیار موفقی راه اندازی کرد. علاوه بر اینکه ساخت داستان سرگرم کننده است اضافه کردن موسیقی به داستان های اینستاگرام فوق العاده است.

 

نحوه اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

 

در این مطلب قصد داریم دو روش را به شما معرفی کنیم که به کمک آنها می توانید به استوری اینستاگرام خود موزیک اضافه کنید.اولین روش از طریق خود برنامه اینستاگرام است و دومین روش از طریق برنامه های میانجی است.با مِستر آموز همراه باشید.

 

اضافه کردن موزیک پس زمینه به استوری اینستاگرام

 

قابلیت Stories برای به اشتراک‌ گذاشتن موقت تصاویر و ویدیوها برای بازدیدکنندگان یا همان فالوورها است. تصاویر و ویدیوهای شما در داستان ها فقط به مدت ۲۴ ساعت و در بالای صفحه برای فالورها نمایش داده می شود.

 

حتما باید بدانید که داستان های اینستاگرام می توانند صداهای اطراف شما را ضبط کنند.

 

به طور مثال اگر شما بخواهید یک ویدیو از صحبت طوطی ضبط کنید صداهای اطراف آن که ممکن است نابهنجار باشد نیز ضبط می شود. برنامه اینستاگرام به خودی خود قادر به استخراج صدا از گوشی های هوشمند است.

 

 در نتیجه اگر در پخش کننده موسیقی مانند Spotify، Google music یا PowerAmp یک موسیقی در حال پخش داشته باشید، اینستاگرام می تواند به طور مستقیم موسیقی را از پخش کننده استخراج و به استوری شما آن را اضافه کند.

 

نحوه اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

 

بنابراین دفعه بعد که می خواهید یک آهنگ را برای موسیقی پس زمینه برای استوری اینستاگرام خود بگذارید، یک آهنگ را بر روی گوشی هوشمند خود پخش کنید و اینستاگرام را باز کنید و شروع به کپچر کردن استوری کنید.

دوستان عزیز امیدواریم که این آموزش مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.با آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما همراهان همیشگی سایت مِستر آموز.

برای آموزش های بیشتر با ما همراه باشید.ما بهترین آموزش ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

از مقاله آموزش کاهش مصرف حجم اینترنت توسط اینستاگرام دیدن نمایید.

 

نظر خودتان را ارسال کنید