ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

آموزش ثبت‌نام و ساخت اکانت در اینستاگرام به زبان ساده

چگونه اینستاگرام (Instagram) در نصب کنیم ؟

اپلیکیشن اینستاگرام (Instagram)  رایگان است و  از طریق Apple Store یا Google Play دانلود کنید. البته کاربران اندروید می توانند از طریق نرم افزار بازار هم اقدام به دانلود کنند.
پس از نصب آیکون اینستاگرام (Instagram)  را در منوی دستگاه همراه خود مشاهده می کنید.

 

instagram

اگر قصد دارید که با استفاده از اکانت فیسبوک خود در اینستاگرام ثبت نام کنید، بر روی گزینه آبی رنگ Log in with Facebook کلیک کنید.

اگر قصد دارید که با استفاده از ایمیل خود در این شبکه اجتماعی ثبت نام به عمل آورید، باید فیلدهای موجود را پر کنید. آدرس ایمیل، نام کامل شما، نام کاربری برای اکانت اینستاگرام و رمز عبور چهار گزینه‌ای هستند که باید در فیلدهای ارائه شده وارد کنید. سپس بر روی گزینه آبی رنگ Sign Up کلیک نمایید.

پس از ثبت نام در اینستاگرام می‌توانید وارد اکانت یا پروفایل خود شوید. در این مرحله می‌بایست مشخصات و اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید. برای انجام این عمل در برنامه اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید.
در بخش زیرین صفحه و رابط کاربری برنامه اینستاگرام، آیکون شبیه به سر انسان را انتخاب کنید. این آیکون شما را به پروفایلتان هدایت می‌کند. گزینه Edit Profile را انتخاب کنید. حال می‌توانید اطلاعات مورد نظرتان را در این بخش وارد کنید. شما حتی قادر به تغیر نام کاربری خود هستید. پس از اعمال تغییرات مد نظرتان، گزینه Done یا Save را انتخاب کنید.

اگر رمز عبور خود را فراموش کردیم چه کنیم؟

اینستاگرام این امکان را می‌دهد تا هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن اینستاگرام نسبت به بازیابی رمز عبور خود اقدام کنید. در این شرایط شما آدرس ایمیل خود را وارد می‌کنید و لینک بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام برایتان ارسال می‌شود.

نظر خودتان را ارسال کنید