ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

نحوه سبز کردن چراغ افزونه YOAST SEO

آموزش سبز کردن چراغ افزونه YOAST SEO

 

خوشحالیم از اینکه با یک آموزش ویژه در خدمت شما کاربران سایت مِستر آموز هستیم.

با ما همراه باشید.

اغلب افرادی که سایت وردپرسی دارند از افزونه (Yoast seo ) برای سئو و بهینه سازی مطالب سایت خود استفاده می کنند.این افزونه برای مطالب بهینه فاکتورهایی در نظر می گیرد و به هر فاکتور به عنوان نمره ی هر فاکتور سه چراغ، سبز، نارنجی، قرمز اختصاص می دهد که قرمز یعنی اصلا سئو انجام نشده و نارنجی یعی سئوی ضعیف و سبز یعنی سئوی آن خوب است. در نهایت علامتی شبیه چراغ راهنمایی رانندگی که در قسمت انتشار مطالب شماست که سئوی کلی مطالب شما را تعیین می کند.

 

آموزش سبز کردن همه چراغ های افزونه Yoast seo :

اولین مورد : تنظیمات پیوند یکتا ( لینک نوشته های شما ) را باید روی نام نوشته باشد تا عنوان مطلب در آدرس مطلب به نمایش در بیاید. تنظیمات یکتا را می توانید از قسمت تنظیمات داشبور وبعد روی منوی پیوند یکتا کلیک کنید.

 

نحوه سبز کردن چراغ افزونه YOAST SEO

سبز کردن چراغ های افزونه سئو

 

دومین مورد انتخاب کلید واژه ی کانونی است. این کلمه اصلی ترین و مهم ترین نقش در سئو را دارد. سعی کنید که این کلمه از عبارات کمتری تشکیل شود و عبارات طولانی در آن به کار نبرید. برخی دوستان بر این باورند که اگر عنوان مطلب را به عنوان کلیدواژه کانونی قرار بدهند سئوی مطلب شان خیلی خوب می شود هر چند اگر با این کار چراغ سئوی مطلب آن ها سبز شود اما این روش درست نیست چون که کلیدواژه کانونی همانطور که از اسمش پیداست باید کوتاه باشد.

 

سومین مورد : برای تعیین عنوان مطلب خود به این نکته توجه کنید که کلید واژه کانونی را درعنوان مطلب تان بیاوریدو در پاراگراف اول هم به همین صورت.

 

چهارمین مورد :هنگامی که عنوان حاوی کلید واژه کانونی باشد آدرس مطلب هم دارای کلید واژه کانونی می شود اما به دلیل وجود محدودیت در تعداد کاراکتر درعنوان مطلب اگر عنوان مطلب از حدی بیشتر باشد کلمات آخر آن حذف می شود پس چک کنید که کلمه کلیدی در آدرس باشد و به دلیل طولانی بودن عنوان از آدرس حذف نشده باشد.

 

پنجمین مورد : طول متن شما باید است بالای ۱۰۰۰ کلمه باشد  و حداقل باید بالای ۳۰۰ کلمه باشد.

 

ششمین مورد : متن خود را به زیر بخش هایی تقسیم کنید و حتی الامکان یک بار از تگH2  استفاده کنید. که متن آن شامل کلمه کلیدی باشد.

 

هفتمین مورد : در توضیحات متای افزونه سئو وردپرس متنی که نوشته می شود باید حدود دو خط(۱۵۶) کاراکتر باشد. این توضیحاتی است که در جست و جوی گوگل در زیر عنوان مطلب به نمایش در می آید پس باید توضیحات شما در عین کوتاهی جامع باشد و بتواند خواننده را به خود جذب کند تا روی آن کلیک کند.دقت کنید که ابتدای این توضیحات متا باید با کلیدواژه کانونی شروع شود.

 

هشتمین مورد : تصاویر استفاده شده در متن نیز باید حاوی کلیدواژه کانونی باشند و در قسمت Alt جایگزین تصویر شوند.

 

اگر این مواردی که خدمت شما دوستان عرض کردیم را رعایت کنید سئوی مطلب شما حتماً سبز می شود.

سربلند باشید.

 

دیدگاه های این مطلب

نظر خودتان را ارسال کنید