ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

رفع خطای “در حال حاضر به روز رسانی دیگری در حال پردازش است”

سلام خدمت شما دوستان عزیز و همراهان مِستر آموز.

 

شاید برای وردپرس شما هم مشکلاتی پیش آمده باشد. اکثر راه حل این مشکلات بروزرسانی وردپرس و افزونه است. و در حقیقت راه حلی که در اولویت قرار می دهیم که مشکل برطرف شود، بروزرسانی کردن است. ولی وردپرس به صورت همزمان نمی تواند چندین افزونه را آپدیت کند و آن ها را باید تک تک بروزرسانی کنید. که این کار بی شک وقت زیادی از شما خواهد گرفت. و اگر در زمانی که افزونه در حال بروزرسانی می باشد و روی بروز رسانی افزونه دیگری کلیک کنید، خطای “در حال حاضر بروزرسانی دیگری در حال پردازش است” یا “Another update currently in process” را به شما نشان می دهد. برای حل این مورد با ما همراه باشید.

 

دلیل رخ دادن خطای به روز رسانی در وردپرس

در واقع این پیام زمانی نمایش داده می شود که هسته وردپرس به طور اتوماتیک در حال بروز رسانی می باشد، و شما هم می خواهید یک افزونه را بروز رسانی کنید. در این زمان دو فرایند نمی توانند با هم اجرا شوند و خطای Another update currently in process در وردپرس رخ می دهد.
زمانی که فرایند بروز رسانی هسته وردپرس در حال انجام است، به طور خودکار گزینه قفل بروز رسانی در پایگاه داده تنظیم می شود و این گزینه دیتابیس مانع از اجرای همزمان بروز رسانی در سایت شما می شود.

 

برطرف کردن خطا به روز رسانی در وردپرس

اکنون میرسیم به راه حل این خطا. برای خلاصی از این خطا باید گزینه core_updater.lock در دیتابیس وردپرس خود را حذف کنید.

این راه حل به دو روش قابل انجام است:

 

روش اول: رفع خطای به روز رسانی وردپرس با افزونه

این خطا را با افزونه Fix Another Update In Progress می توان حل کرد.برای دانلود روی عکس یا دانلود کلیک کنید تا افزونه به صورت رایگان دریافت کنید. سپس آن را نصب و فعالسازی کنید،

 

Fix Another Update In Progress

دانلود 

 

بعد از فعال سازی این افزونه در منوی تنظیمات وردپرس گزینه ای به نام Fix Another Update In Progress ظاهر می شود. روی آن کلیک کنید تا صفحه زیر را مشاهده کنید:

 

fix-updatelock-in-wp - 1

 

در صورتی که بروز رسانی ها در وب سایت شما قفل شده باشد دکمه fix wordpress update lock مشاهده می کنید. در این صورت روی دکمه آبی “fix wordpress update lock” کلیک کنید. با کلیک کردن این دکمه گزینه قفل حذف شده و یک پیغام موفقیت طبق تصویر زیر به شما نشان می دهد، و خطا برطرف می شود.

 

fix-updatelock-in-wp - 2

 

روش دوم: رفع خطای به روز رسانی در وردپرس به صورت دستی

خب این مشکل راه حل دیگری نیز دارد که نیاز به افزونه هم نداشته باشید. در قدم اول وارد هاستینگ خود شوید. سپس به phpMyAdmin بروید.

اکنون در این صفحه پایگاه داده خود را از سمت چپ انتخاب کنید تا وارد جداول بشوید.

در این صفحه همانطور که در تصویر زیر می بینید از بین جداول جدول  wp_options را پیدا کنید.

 

wp-option

سپس روی گزینه Browse کلیک کنید. وارد جدول که شدید از بین ردیفهای جدول گزینه core_updater.lock را پیدا و حذف کنید. با حذف این گزینه خطای به روز رسانی رفع می شود.

 

موفق و پیروز باشید.

 

نظر خودتان را ارسال کنید