ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

دانلود افزونه Gravity Flow رایگان

سلام خدمت شما دوستان عزیز و همراهان گرامی مِستر آموز.

 

افزونه  Gravity Flow برای اتوماتیک سازی فرآیند کسب و کار طراحی شده است. این برنامه مسئولیت های کاری را مشخص می کند ، خطا ها را کاهش می دهد، وضوح و شفافیت کاری را نیز افزایش می دهد.

 

این افزونه یک راهکار مناسب برای همه شرکت ها در هر نوع و اندازه ای به حساب می آید. هر سازمانی و شرکتی که از فرم‌های گردش کار استفاده میکند، میتواند از این برنامه و نرم افزار هم بهره ببرد.

 

با کمک افزونه Gravity Flow، می توان امکان گردش فرآیندهای کاری را  میان چندین کاربر فراهم ساخت. با این پلتفرم می توان فرم ها را در فضای خصوصی (Cloud) حفظ کرد تا امنیت را افزایش و ارتباطات را تقویت و سردرگمی کاربران را کاهش دهید. که حلقه های بازبینی و فرم های ویرایش برای ارسال دوباره فرم ها، کنترل فعالیت های کاربر از طریق ثبت کننده عملکرد فعالیت و جدول زمانی ، تعیین اقدامات و وظایف به خوبی ارسال ایمیل ها به کاربران داخلی و خارجی، ارسال اتوماتیک ایمیل های شبانه روزی بدون استفاده از پاسخ دهنده شخص سوم، و دریافت آپدیت های اتوماتیک تنها با یک کلیک بر داشبورد برای افزایش امنیت، را دارد.

 

Gravity Flow شما را در ایجاد فرم های وب سفارشی که می تواند به کاربران مختلفی ارسال شود، توانمند می سازد. به همین خاطر کاربران می توانند چیزهایی مانند: یک موافقت و ارسال آن تا اتمام جریان کاری، به فرآیند اضافه کنند.

 

 

 

 

افزونه Gravity Flow را می توانید از باکس دانلود بصورت رایگان دریافت کنید.

 

 

 

موفق و پیروز باشید.

 

 

 

دیدگاه های این مطلب

نظر خودتان را ارسال کنید