ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

تعیین زمان تقریبی مطالعه پست با افزونه Reading Time WP

با عرض سلام خدمت شما همراهان مِستر آموز عزیز.

محتوای سایت مهم‌ترین محصول ارائه شده به بازدیدکنندگان است که تقریبا همه بازدیدکنندگان سایت به دلیل وجود محتوای مناسب از سایت ها بازدید می‌کنند.
یکی از اصلی ترین دغدغه‌های مدیران وبسایت‌ها جذب کاربران و همچنین نگه داشتن آن ها برای مدت طولانی‌ در سایت است. این کار با ارائه محتوای با کیفیت قابل انجام است. که بعضی اوقات با اینکه کیفیت مطالب بالا بوده کاربران زمان کمی را در سایت می گذرانند. یکی از روش های کاربردی برای نگه داشتن کاربر، تعیین زمان تقریبی مطالعه در وردپرس برای مطالب است. با این امر تکلیف کاربر مشخص خواهند شد که چقدر باید برای این مطلب وقت بزارد.

افزونه Reading Time WP

این افزونه یک افزونه بسیار کاربردی برای سایت های وردپرس است. که با توجه به مطالعه سایر کاربران و میانگین زمانی که برای یک مطلب صرف می‌شود، زمان کل را حساب کرده و در سایت نمایش می دهد. این افزونه شاهکاری کرد و توانست از میان +۲,۰۰۰ نصب خود امتیاز کامل ۵ از ۵ را به خود اختصاص دهد.

ویژگی‌های این افزونه

  • قابلیت تخمین زمان مطالعه یک مطلب
  • قابلیت نمایش زمان بر حسب ثانیه یا دقیقه
  • قابلیت شخصی‌سازی ظاهر افزونه
  • تنظیم آسان و ساده افزونه
  • و…

نصب و راه‌اندازی افزونه

ابتدا افزونه را به نصب و فعال‌سازی می کنیم. پس از نصب، بخشی به نام Reading Time WP در منوی وردپرس  ظاهر می‌شود که از  بخش تنظیمات در دسترس خواهد بود. با ورود به این بخش می‌توانید تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید.

 

Reading Time Settings

این بخش مربوط به تنظیمات اصلی افزونه برای نمایش آن در سایت است.

Reading time label: عنوانی را برای نمایش زمان تقریبی در این بخش وارد کنید. که زمان در کنار همین عنوان نمایش داده می‌شود.
Reading time postfix: در این قسمت از تنظیمات باید عنوانی را برای نمایش زمان انتخاب کنید که به صورت پیشفرض بر روی minutes قرار دارد. می‌توانید این کلمه را شخصی‌سازی کنید و از کلماتی مانند دقیقه استفاده کنید.
Reading time postfix singular: برای نمایش عنوان زمان است؛ اما نمایش آن مربوط به زمانی است که تخمین زمان مطالعه یک مطلب در وردپرس و کمتر از یک دقیقه باشد. در صورت کمتر بودن آن، عنوانی در این بخش وارد کردیم را نمایش می‌دهد؛ به طور مثال می‌توانید عنوان کمتر از یک دقیقه را در این بخش وارد کنید.

Words per minute: در این بخش باید تعداد کلماتی که می توان در هر دقیقه مطالعه کرد را انتخاب کنید؛ که پیشفرض آن ۳۰۰ کلمه است. اگر تصور می‌کنید تعداد کلمات خوانده شده در هر دقیقه متفاوت است باید این بخش را تغییر دهید.
Insert Reading Time before content:  این بخش برای نمایش خودکار زمان زمان تقریبی مطالعه در وردپرس  است. اگر میخواهید این بخش را فعال کنید باید این آن را تیک بزنید؛ با تیک زدن این گزینه قبل از محتوای مطلب شما زمان تخمینی نمایش داده می‌شود.
Shortcode: در صورت نیاز به نمایش زمان تقریبی مطالعه در وردپرس می‌توانید به جای استفاده از گزینه قبلی، از شورت‌کد مربوط به آن استفاده کنید. برای اینکار کافی است شورت‌کد مربوطه را در بخش مناسبی از سایت خود قرار دهید.

برای دانلود و رفتن به صفحه افزونه Reading Time WP کلیک کنید.

با مِستر آموز همراه باشید. (به امید دیداری دیگر )

 

دیدگاه های این مطلب

نظر خودتان را ارسال کنید