ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

افزودن آیکون به فهرست های وردپرس

سلام به همه کاربران وردپرس و همراهان عزیز مِستر آموز.

 

همانطور که در سایت های مختلف می بینید تقریبا همه سایت های فهرست هایی برای خود دارند که هر کدام از نظر ظاهری جلوه های گوناگونی دارند. اما اگر بخواهید که فهرست های زیبایی داشته باشید، یکی از ترفندهای زیبا کردن فهرست ها آیکون گذاشتن در کنار آن هاست. آیکون های که به صورت کوچک و پشت هر فهرست قرار می گیرند، می توانند زیبایی خاصی به فهرست شما بدهند. ما در این مقاله آموزشی مِستر آموز این روش را میخواهیم با یک افزونه انجام دهیم تا برای کاربرانی که به کد نویسی مسلط نیستن هم بتوانند از این مزیت بهرمند شوند. با ما همراه باشید.

 

 

افزونه Menu Image وردپرس

با کمک این افزونه می توانیم آیکون ها و تصاویری را که بخواهیم با چند اندازه مشخص برای شما تعیین کنیم و در کنار فهرست های سایت خودمان بگذاریم.

لازم به ذکر است که افزونه Menu Image وردپرس بیش از ۶۰٫۰۰۰ نصب فعال در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است. برای دانلود این افزونه روی عکس افزونه کلیک کنید، و یا از انتهای همین صفحه اقدام کنید.

 

menu-image

 

کار با افزونه Menu Image وردپرس

بعد از نصب و فعالسازی این افزونه وردپرس، مشخصات و تنظیمات آن در پوشه یwp-admin و در فایل nav_menus.php ذخیره می شوند.
اکنون شما از پنل مدیریت وردپرس به بخش نمایش>>فهرست ها مراجعه نمایید.

سپس فهرست مورد نظر خود را ایجاد کنید. اکنون به صورت کشویی باز میشوند و می بینید که تنظیم مربوط به افزودن تصویر به آن اضافه شده است.

 

menu-image-settings

 

از گزینه های اضافه شده که در تصویر بالا می بینید، گزینه set image را انتخاب کنید و تصویر یا آیکون مورد نظر برای قرار گیری در کنار فهرست ها را انتخاب کنید.

این افزونه گزینه ای به نام image on hover دارد. با انتخاب کردن تصویری برای این گزینه ، با نگه داشتن ماوس روی فهرست ها این تصویر نمایش داده می شود.

گزینه دیگر این افزونه Image size است که باید اندازه دلخواه خود را تعیین کنید. گزینه Title position هم نیز در تنظیمات فهرست ها افزوده شده که کار این گزینه این است که تعیین می کند تصویر به چه نحوی قرار بگیرد.

 

view-icon-in-menu

 

 

تبریک. شما توانستید آیکون یا تصویر مورد نظر خود را در کنار فهرست ها قرار دهید.

 

برای دانلو افزونه Menu Image کلیک کنید.

 

موفق و سرافراز باشید.

 

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید