ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

سرمایه گذاری برای حضور موفق دانشجویان در المپیادهای علمی

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد فراهانی ظهر دوشنبه در همایش استقبال از طلیعه علم گفت: باید در موضوع استعدادهای درخشان، حضور در المپیادهای علمی و افزایش قبولی بوردها سرمایه‌گذاری شود.

سرمایه گذاری برای المپیاد دانش آموزی

فراهانی با بیان اینکه باید کیفیت آموزش ارتقا یابد، گفت: برای ترغیب دانشجویان برای شرکت در المپیادهای علمی به صورت جدی‌تر اقدام شود.

فرهاد فراهانی با اشاره مختصر به فعالیت‌های معاونت آموزشی دانشگاه افزود: دانشجویانی که از سد کنکور عبور کردند باید با حفظ روند مطالعه خود در دوران دانش‌آموزی بیش از پیش در روند علم‌آموزی تلاش کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه دانشگاه در منطقه غرب کشور رتبه مناسبی دارد این موضوع مسئولیت اساتید، دانشجویان و مسئولان دانشگاه را افزایش می‌دهد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه ما در جهان شاهد دانشگاه‌های نسل سوم هستیم، دانشجویان را به تحقیق و تولید علم در دوران دانشجویی فراخواند و گفت: این دانشگاه با تولید علم و فروش آن هزینه‌ها و امور مالی خود را تامین می‌کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه دانشجو از نصیحت بیزار است و وی صحبت‌های خود را مادرانه بیان می‌کند، بر لزوم استفاده از تجربیات دیگران، برخورداری از دوستان خوب تاکید کرد.

سیما سادات لاری از تجهیز خوابگاههای دانشجویی با امکانات بیشتر خبر داد و به وظایف و مسئولیت‌های معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه و بخش‌های مختلف آن ازجمله تربیت بدنی، مدیریت فرهنگی و مدیریت دانشجوی اشاره کرد و از همه دانشجویان درخواست کرد که با بخشهای مختلف این معاونت همکاری خوبی داشته باشند.

وی عنوان کرد: وقتی به دانشجو اعتما می‌کنیم دانشجو فعالانه در صحنه حضور پیدا می‌کند و تجربه ثابت کرده که این اطمینان ثمرات بسیار مفیدی خواهد داشت و کارها به صورت بسیار عالی پیش می‌رود.

لاری یادآورشد: باید حضور دانشجویان در بخش‌های مختلف دانشگاه تسهیل شود تا این توانمندی‌های عظیم را بتوانیم به صحنه آوریم.

وی با تاکید بر اینکه برای فراهم کردن محیط بهتر برای دانشجویان خوابگاهی تلاش می‌شود، گفت: دانشجویان مستقر در خوابگاه باید احساس کنند که خوابگاه همانند محیط زندگی خودشان است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان داشت: دانشجویان با برخورداری از قدرت بیشتر مسئولیت بیشتری خواهند داشت.

وی وظیفه معاونت فرهنگی و دانشجویی را سنگین دانست و از همه دانشجویان درخواست کرد تا در انجام وظایف معاونت به وی کمک کنند و در برنامه‌های مختلف فرهنگی و دانشجویی مشارکت داشته باشند.

 

نظر خودتان را ارسال کنید