ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

انگیزشی کنکور 97

انگیزشی کنکور 97

وقتی میگی میخوام پزشکی دانشگاه تهران قبول بشم
و کسی بت میگه “نمیشه”
معنیش اینه که
“من نمیتونم و اگر من نمیتونم پس تو هم نباید بتونی”
و وقتی قبول شدی
و اون ناراحت شد
ناراحتیش از این نیست که تو تونستی
بلکه بخاطر اینه که بهش ثابت شده که نشدن این کار فقط برای خودش بوده چون عرضه اش رو نداشته!!
پس هرکس بت گفت نمیشه یعنی برای “او” نمیشه نه برای “تو”
پس وقتی فکر میکنی میشه
و کس دیگه ای گفت “نمیشه”

موفقیت در کنکور 97

خوشحال باش از اینکه لیاقت دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران شدن رو داری چه در تهران باشی با بهترین امکانات چه در نقطه ی صفر مرزی باشی…. همه این قسمت از زندگی یعنی کنکور رو میگذرونن اما یکی خوب یکی بد ولی یکی عالی میگذرونه.

تو میتونی و ما دست تو رو میگیریم مایی که یه روزی بهمون گفتند نمیشه ولی اثبات کردیم که میشه و رتبه ی تک رقمی و دو رقمی کنکور شدیم و به دانشگاه های برتر کشور راه پیدا کردیم.
هدف اینه که به توی کنکوری کمک کنه تا برسی به بهترین ها به چیزی که لیاقتشو داری مطمئن باش اگه خدا آرزو و خواسته ای رو توی دلت میندازه بخاطر اینه که میدونسته تو میتونی بهش برسی و اگه تو بهش نرسی به خودت خیانت کردی

بچه ها رسیدن به پزشکی دانشگاه تهران ، حقوق دانشگاه تهران ، برق دانشگاه شریف کار سختی نیست فقط اراده میخواد. پس بهترین راه اینه که روی اراده تون کار کنید. اراده ی بالا میتونه کوه رو هم جابه جا کنه چه برسه به کنکور. تو می تونی. من به تو ایمان دارم!

زمانی که خودمان کنکوری بودیم همیشه حسرت این را می خوردیم که ای کاش راه ارتباطی بود با رتبه های برتر. با کسانی که درصد های صد و بالای نود زدند و از آن ها می پرسیدیم چگونه ؟ این رویای ما برای خودمان به وقوع نپیوست ولی وقتی دانشجوی دانشگاه های برتر کشور شدیم بر خود وظیفه دیدیم که این رویا که مطمئنا رویای هزاران دانش آموز امروز است را برآورده کنیم

نظر خودتان را ارسال کنید