ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بهینه سازی تصاویر در وردپرس با tinypng

سلام و خدا قوت به شما دوستان عزیز وردپرسی.

 

طبق علم روان شناسی ذهن انسان اطلاعات تصویری را سریعتر دریافت میکند و بهتر به خاطر میسپارد.
در واقع تصاویر در جذاب کردن محتوا نقش به سزایی دارد و به فهم بهتر و راحت تر خواننده کمک میکند و فراموش نکنیم.  یک عالی خوب بهتر از هزار کلمه است!

در این مطلب وردپرس قصد داریم به بهینه سازی تصاویر وردپرس بیپردازیم . با ما همراه باشید.

 

edit pic

در حقیقت بهینه سازی حجم تصاویر تاثیر خوبی در بهینه سازی سئو برای موتور های جستجو دارد.! همانطور که میدانید عامل اصلی افت سرعت وبسایت ما تصاویر می باشند و باعث میشوند تا سرعت لود شدن وبسایت کاهش یابد و میزان ماندن کاربران در وبسایت ما هم افت میکند پس نمی توانیم انتظار بالایی از وبسایت در نتایج جستجو داشته باشیم.
بیشتر بخش های سایت ها ما را تصاویر تشکیل می دهند، و در صورت پیدا نکردن راه حلی برای بهینه سازی تصاویر بدون افت کیفیت باید شاهد افت سئو وبسایتتان نیز باشید.!
اما در این مقاله میخواهیم راه حل بهینه سازی تصاویر وبسایت در اختیار شما قرار دهیم تا هرچه سریعتر سرعت بارگذاری وبسایت را افزایش دهید.

بهینه سازی تصاویر با استفاده از افزونه Compress JPEG & PNG images
این افزونه همان افزونه tinypng می باشد. این افزونه تصاویر را به صورت اتوماتیک بهینه می کند. هر تصویری اپلود شود ابتدا تجزیه تحلیل میشود و تا حد امکان تصاویر را بهینه میکند و بعد انتشار داده میشود.

 

برای دانلود این افزونه به انتهای همین صفحه مراجعه کنید و آن را به صورت رایگان دانلود، نصب و فعال سازی کنید.

پس از فعال کردن افزونه، زیر منوی جدیدی با اسم bulk optimize در بخش رسانه ظاهر می شود. روی آن کلیک کنید تا وارد مرحله بهینه سازی شوید.

به دلیل اینکه برای اولین بار از این افزونه استفاده می کنید، تمام تصاویری که قبلا اپلود کردید را بهینه کنید. نکته قابل توجه این است که در نسخه رایگان این افزونه ماهانه میتوانید فقط ۵۰۰ عکس را بهینه کنید.

برای استفاده از این افزونه باید در وبسایت tinypng یک حساب کاربری داشته باشید. در صفحه جدید باز شده روی پیغام please regiester کلیک کنید تا در tinypng یک حساب کاربری بسازید..

 

در صفحه جدید باز شده نام و ایمیل را وارد کنید و در اخر روی register کلیک کنید تا اکانت جدید ساخته شود.
بعد ایمیلی برای تایید حساب کاربری شما میفرستد. بعد از وریفای حساب کاربری روی ذخیره کلیک کنید تا مراحل ثبت نام پایان یابد .

بعد از مراحل ثبت نام دوباره به صفحه قبلی برگردید. روی optimize کلیک کنید تا افزونه شروع به بهینه سازی تصاویرکند.
همانطور که قبلا گفتم فقط برای یکبار نیاز است تا تصاویری که قبلا اپلود کردیم بهینه شوند در دفعات بعدی افزونه به طور خودکار تصاویر را بهینه میکند.
بعد از اتمام بهینه سازی تصاویری را که بهینه شدند و همینطور میزان بهینه شده را به ما نمایش میدهد.

 

موفق و سربلند باشید.

 

برای دانلود افزونه Compress JPEG & PNG images کلیک کنید.

 

 

 

نظر خودتان را ارسال کنید