ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بهترین افزونه های اینستاگرام گوگل کروم

اینستاگرام را می توان بزرگترین شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری تصاویر شخصی، ویدیو ها و اتفاقات روزانه دانست و معرفی کرد. در کشور ما هم حدود بیست میلیون کاربر از اینستاگرام استفاده می کنند. افزونه های بسیاری در مرورگر کروم برای این شبکه اجتماعی جود دارند که در این مطلب قصد داریم چند مورد از آن را معرفی کنیم.

دانلود بهترین افزونه اینستاگرام گوگل کروم

افزونه یا Extension به نرم افزار های تحت مرورگر کروم گفته می شود که برای راحتی کار کردن با این مرورگر به کمک شما می آیند. این افزونه ها شامل مترجم، دانلودر و بسیاری از امکانات دیگر هستن. یکی از این افزونه ها را می توان برای شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده نمود. با ما همراه باشید با معرفی چند مورد از این افزونه ها.

افزونه Chrome IG Story

یکی از قابلیت های شبکه اجتماعی اینستاگرام، استوری است. این استوری ها و بقیه فیلم ها و تصاویر موجود در این شبکه اجتماعی قابل دانلود نیستند. شما می توانید با افزونه Chrome IG Story علاوه بر مشاهده این استوری ها و همچنین مشاهده فیلم های با زمان بیشتر که به IG معروف هستند، آن ها را دانلود نمایید.

افزونه های اینستاگرام گوگل کروم1

افزونه InstagReader

این افزونه برای استخراج اطلاعات از یک پروفایل خاص طراحی شده است. با مرور بیوگرافی اینستاگرام، پست های مختلف و هرجایی که ممکن است اطلاعات شخص مورد نر وجود داشته باشد، اطلاعات خواسته شده قابل ردیابی است. اطلاعات درخواستی و آدرس پروفایل را وارد کنید تا اطلاعات خواسته شده شما به راحتی استخراج شده و در اختیار شما قرار داده شود.

افزونه های اینستاگرام گوگل کروم2

حالت شب اینستاگرام در افزونه  Night Mode for Instagram

این افزونه در مروگر کروم شما نصب می شود و Night mood را در اینستاگرام وب شما فعال می کند. این افزونه برای اشخاصی که در هنگام شب با این شبکه اجتماعی کار می کنند طراحی شده تا کمتر به چشمان شما آسیب وارد کند.

افزونه های اینستاگرام گوگل کروم3

تجزیه و تحلیل اینستاگرام با افزون  WeFind

اطلاعاتی که در این افزونه در اختیار شما قرار می گیرد شامل لایک ها، فالور ها و دیگر اطلاعات موجود است. شما فقط کافیست به صورت رایگان افزونه کروم Instagram Analytics by Wefind را نصب و فعال کنید و با دادن یک یوزر نیم به آن، اطلاعات را دریافت کنید. این اطلاعات قابلیت استخراج به صورت یک فایل خروجی مانند اکسل را دارد.

افزونه های اینستاگرام گوگل کروم4

زوم کردن در اینستاگرام با افزونه کروم Zoom Hover

این افزونه مختص شبکه اجتماعی اینستاگرام نیست و شما می توانید با نصب و فعال کردن آن روی مرورگر کروم خود، با کلید های ماوس هر جایی از تصویر را بزرگنمایی کنید. در اینستاگرام هم می توانید یک تصویر یا فیلم مورد نظر را به صورت کامل بزرگنمایی کنید.

افزونه های اینستاگرام گوگل کروم5

افزونه Downloader for Instagram

همانطور که ذکر شد شبکه اجتماعی اینستاگرام به شما قابلیت دانلود را نمی دهد و شما نمی توانید هیچ عکس یا فیلمی از داخل آن دانلود کنید. این افزونه به صورت کاملا خودکار ابتدا تصاویر و یا فیلم های مورد نظر را تشخیص می دهد و با قرار دادن یک گزینه دانلود به شما امکان دانلود کردن مدیا را می دهد. امکان دانلود نمودن در Live اینستاگرام، استوری و آپلود عکس از دسکتاپ هم در نسخه های جدیدتر آن فراهم آمده است.

افزونه های اینستاگرام گوگل کروم6

افزونه کروم  Desktop for Instagram

این افزونه قابلیت های اپلیکیشن اینستاگرام که مخصوص تلفن همراه است را به شما می دهد و در کنار آن می توانید از امکان دانلود تصاویر هم بهره ببرید. نوتیفیکیشن ها را مشاهده کنید و تصاویر خود را به صورت فول اچ دی دانلود نمایید.

افزونه های اینستاگرام گوگل کروم7

افزونه اینستا در گوگل کروم Web for Instagram

این افزونه هم مانند قبلی امکان مشاهده اینستاگرام مانند اپلیکیشن گوشی را می دهد با این تفاوت که IGTV هم قابل مشاهده و دانلود می تواند قرار گیرد. حجم اشغال شده توسط این افزونه بسیار کم است و سرعت پردازنده شما را پایین نمی آورد.

افزونه های اینستاگرام گوگل کروم8

افزونه ربات GrowBot Automator for Instagram

تنظیماتی در این افزونه وجود دارد تا به صورت ربات عمل کند و درخواست هایی که در آن ثبت نموده اید را به صورت خودکار انجام دهد. از جمله این تنظیمات می تواند به فالو کردن افرادی که شما را لایک می کنند، کامنت برای شما می گذارند و فالو بک دادن اضاره کرد. برای این پروفایل ها می تواند حداکثر و حداقل تعیین کنید تا کسانی که به صورت خودکار فالو می کند از این تعداد فرندز بیشتر نداشته باشد.

افزونه های اینستاگرام گوگل کروم9

دیدگاه های این مطلب

نظر خودتان را ارسال کنید