ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

یازده روش آنلاین تبدیل فیلم به فرمت MP4

یکی از فرمت هایی که در میان فرمت های ویدیویی از محبوبیت زیادی برخوردار است، فرمت MP4 است. این فرمت به دلیل فشرده سازی فایل ها بدون کاهش کیفیت این محبوبیت را به دست آورده و با اکثر پلیر ها سازگاری کامل دارد. اگر قصد دارید فرمت ویدیوی خود را به MP4 تغییر دهید این مقاله مستر آموز را از دست ندهید.

روش های آنلاین تبدیل فرمت ویدیو به MP4

سرویس های تبدیل کننده فرمت بسیار امروزه در دسترس مخاطبان قرار دارند. پشتیبانی از همه فرمت ها یک چالشی است که ممکن است تمامی این سرویس ها و مرک افزار ها از آن سربلند بیرون نیایند. اگر برا تبدیل فرمت قصد ندارید حجم سیستم خود را با نرم افزار های اینچنینی اشغال کنید و یا به دنبال برترین سرویس های حوزه تغییر فرمت هستید، این مقاله به شما کمک می کند. با ما همراه باشید.

سرویس تبدیل فرمت Media.io

تبدیل فیلم به فرمت 1

سرویس تبدیل فرمت وب سایت Media.io امکان تبدیل فرمت را به شما می دهد. از اکثر فرمت های موجود پشتیبانی می کند و سرویسی است که به صورت رایگان کار شما را راه می اندازد. امکان آپلود حداکثر دو فایل به صورت همزمان وجود دارد و نیازی به ثبت نام برای تبدیل فرمت وجود ندارد و پس از اتمام تبدیل فرآیند می توانید فایل خود را دانلود کنید.

وب سایت تبدیل فرمت Freemake

تبدیل فیلم به فرمت 2

در این سرویس جامع که قابلیت تبدیل فرمت بین 500 فرمت موجود را برای کاربران فراهم می کند، امکان تبدیل فرمت فیلم به MP4 هم وجود دارد. تنها ایرادی که می توان به این سرویس رایگان وارد دانست واتر مارکی است که پس از تبدیل فرمت روی ویدیو لحاظ می کند. سرعت و کیفیت این وب سایت قابل قبول ارزیابی می شود.

سرویس FLVTO

تبدیل فیلم به فرمت 3

وب سایت FLVto.biz صرفا برای تبدیل فرمت های وب سایت یوتیوب هب MP4 ساخته شده است اما امکان آپلود در آن هم وجود دارد. امکان دانلود ویدیو ها با فرمت های بیشماری فراهم است اما هدف این مقاله فرمت MP4 است پس برای این منظور این وب سایت معرفی شده است.

تبدیل فرمت ویدیو Any Video Converter Free

تبدیل فیلم به فرمت 4

اگر در کنار تبدیل فرمت به دنبال سرویسی هستید که ویرایش ویدیو را هم تحت پوشش قراردهد، وب سایت Any-video-convertor.com نیاز شما را بر طرف خواهد کرد. امکان اشتراک گذاری نتیجه تبدیل فرمت در شبکه های اجتماعی مختلف وجود دارد. در انتخا باید بدانید این وب سایت هم بر روی ویدیو شما واتر مارک لحاظ خواهد نمود.

سرویس تبدیل فرمت فیلم Online Convert

تبدیل فیلم به فرمت 5

سرویس رایگان دیگری که می تواند برای تبدیل فرمت به کار شما بیاید video.online-convert.com است. این سرویس ویژگی پشتیبانی از فضای ابری مانند دراپ باکس و گوگل درایو را دارد که متمایز از سرویس های معرفی شده می شود. امکان ویرایش در انتهای تبدیل هم فراهم است و می توانید تعیین نرخ فریم ریت، نرخ بیت و سایر ویرایش ها را روی آن انجام دهید.

سرویس آنلاین تبدیل فرمت AConvert

تبدیل فیلم به فرمت 6

سرویس Aconvert.com از بسیاری فرمت های ویدیویی، صوتی و متنی پشتیبانی می کند و قابلیت تبدیل آن ها را دارد. پشتیبانی از فضای ابری، پشتیبانی از بارگذاری از طریق اینترنت و پارامتر های خروجی قابل تنظیم نیز از جمله ویژگی های دیگر این وب سایت است.

وب سایت Convertfiles Video

تبدیل فیلم به فرمت 7

یک وب سایت تبدیل فرمت ویدیو به Mp4 با طراحی کاربری ساده اما کار راه انداز است. ویدیو را آپلود کنید و به این وب سایت اجازه دهید تبدیل فرمت را انجام دهد.

تبدیل فرمت ویدیو با وب سایت Apowersoft

تبدیل فیلم به فرمت 8

برای تبدیل فرمت از طریق وب سایت Apowersoft.com باید ویدیو را آپلود کنید. Select files to start برای آپلود فایل است و با جمع بستن کلمه فایل نشان می دهد که امکان بارگذاری چندین فایل به صورت همزمان وجود دارد.

سرویس آنلاین CloudConvert

تبدیل فیلم به فرمت 9

سرویس Cloudconvert.com هم از جمله ابزار های تبدیل فرمت است که فقط به فرمت های ویدیویی محدود نیست و تبدیل هر فرمتی به دیگری را امکان پذیر می کند.

وب سایت  ۱۲۳apps Video Converte

تبدیل فیلم به فرمت 10

محیط ساد این وب سایت می تواند به راحتی در اختیار کاربران قرار بگیرد و تبدیل فرمت ویدیو به MP4 را انجام دهد. این وب سایت رایگان است و نیاز به ثبت نام هم وجود ندارد.

وب سایت تبدیل کننده ویدیو  Convert to Video Files

تبدیل فیلم به فرمت 11

اگر زمان تبدیل فرمت برای شما اهمیت چندانی ندارد سرویس Files-conversion.com می تواند انتخاب خوبی باشد. شما برای تبدیل فرمت در این وب سایت باید در صف منتظر باشید و پس از شروع پردازی چند لحظه ای منتظر بمانید. فرمت های قابل پشتیبانی این وب سایت هم MP4, MOV, MPG, WMV هستند.

نظر خودتان را ارسال کنید