ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

آموزش پنج روش ادغام فایل های MP3

تا به حال پیش آمده که بخواهید فایل های صوتی که دارید با هم میکس کنید. یا تا به حال پیش آمده که قصد ساخت یک پادکست شخصی را داشته باشید. یا ممکن است برای شما پیش آمده که برای اذغام دو فایل صوتی مرتبط به مشکل برخورده باشید. اگر جواب حداقل یکی از پرسش های فوق برای شما بله است، این آموزش مستر آموز به شما کمک میکند روش های اذغام فایل های صوتی را بیاموزید.

روش ادغام دو یا چند فایل MP3 با یکدیگر به صورت آنلاین

نرم افزار های زیادی برای ویرایش فایل های صوتی وجود دارند که با امکانات بیشمار در اختیار کاربران خود قرار می گیرند. اما یادگیری کار کردن با آن ها زمانبر است. اگر شما زمان و وقت کافی برای یادگیری کار با نرم افزار های ویرایش فایل MP3 را ندارید این مقاله روش هایی را برای ادغام فایل ها به شما نشان می دهد. همچنین شما می توانید آموزش های مربوط به ویرایش فایل های MP3 را در این وب ایت مشاهده کنید.

وب سایت Mergeaudio

پنج روش ادغام فایل 1

وب سایت MergeAudio.com صرفا برای ادغام به کار نمی رود. امکانات ویرایشی کمی هم در این وب سایت برای شما فراهم استکه می توانید بر روی فایل های صوتی خود اعمال کنید. اما برای رسیدن به هدف این مقاله که ادغام فایل ها است، ابتدا با کمک دکمه Choose file فایل خود را انتخاب کنیدو فرمت مورد نظر برای فایل خروجی به انتخاب شما مشخص می شود. بر روی گزینه Merge کلیک کنید تا فایل های آپلود شده ادغام شوند. این وب سایت برای آپلود از فضای ابری گوگل درایو و دراپ باکس و سایر فضا های ابری پشتیبانی می کند.

پنج روش ادغام فایل 2

امکان دانلود فایل پس از اتمام مراحل ادغام به صورت رایگان فراهم است و همچنین امکان ذخیره در فضای ابری نیز وجود دارد.

ادغام آهنگ درAudio-joiner

پنج روش ادغام فایل 3

طراحی وب سایت Audio-joiner.com بسیار ساده اما کاربردی است. این وب سایت بیش از 300 فرمت را پشتیبانی می کند. این وب سایت بدون هیچ محدودیت و به صورت کاملا رایگان، امکان اداغم فایل های صوتی را فراهم می کند. در این وب سایت برای شروع عملیات ادغام، روی دکمه Add tracks بزنید تا امکان آپلود فایل ها فراهم شود. پس از آپلود فایل هایی که قصد ادغامشان را دارید، دکمه Join را بزنید تا ادغام شروع شود.

وصل کردن فایل های صوتی با وب سایت  Aconvert

پنج روش ادغام فایل 4

وب سایت Aconvert.com برای ادغام کلیه فایل ها قابل استفاده است. جامعیت این وب سایت در ادغام فایل های پی دی اف، ویدیویی، صوتی و فرمت های دیگر مشخص است. از قسمت سمت چپ صفحه اصلی وب سایت گزینه Audio را انتخاب کنید و فایل های خود را با حداکثر حجم 200 مگابایت انتخاب کنید. پس از انتخاب شدن فایل های مورد نظر روی گزینه Submit بزنید تا فرایند ادغام شروع شود. در نهایت می توانید برای دانلود فایل ها از فضای ابری یا گزینه دانلود استفاده نمایید. ترتیب فایل ها به ترتیب آپلود شده فایل ها است.

وب سایت Inettools

پنج روش ادغام فایل 5

برای ادغام فایل های صوتی در وب سایت Inettools.net می توانید به روش زیر عمل کنید. گزینه Browse را بزنید تا عملیات انتخاب فایل ها شروع شود. روش درگ و دراپ هم قابل انجام است. پس از انتخاب شدن فایل های خود گزینه Make را بزنید تا عملیات به هم چسباندن فایل های شما آغاز شود. در نهایت لازم است بدانید اتصال به فضا های ابری در این وب سایت وجود ندارد.

پنج روش ادغام فایل 6

ادغام فایل های صوتی با وب سایت  Filesmerge

اگر امنیت وب سایت برای شما اهمیت دارد این وب سایت را به شما پیشنهاد می دهیم. وب سایت Filesmerge.com پس از دو ساعت به صورت خودکار فایل های بارگذاری شده را پاک می کند تا خیال شما از بابت امنیت فایل ها راحت باشد. محدودیت حجمی که برای فایل ها در نظر گرفته شده 50 مگابایت است اما قابلیت ادغام کلیه فرمت هایی که می شناسید وجود دارد.

پنج روش ادغام فایل 7

برای ادغام فایل هم می توانید با انتخاب گزینه Select a local file، فایل MP3 مورد نظر را انتخاب کنید و سپس گزینه Add files را بزنید تا فایل ها آپلود شوند. پس از آپلود هم می توانید گزینه ادغام را انتخاب کنید تا مراحل درخواست شما آغاز شود.

پنج روش ادغام فایل 8

نظر خودتان را ارسال کنید