ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

معرفی روش های مختلف تبدیل فرمت M4A به MP3

اگر از جمله کاربران آی او اس هستید یا از وب سایت آیتونز استفاده می کنید، با فرمت M4A آشنایی دارید. این فرمت مخصوص فایل های صوتی است که از این وب سایت دانلود می کنید و تنها در دستگاه های خاصی قابلیت اجرا دارد. این امکان وجود دارد که M4A را به فرمت های مشهور تر و محبوب تر تبدیل کنید. با ما همراه باشید با معرفی روش های تبدیل فرمت M4A به MP3

نرم افزار ها و سایت های تبدیل فرمت  M4A به MP3

کاربران اندروید و ویندوز اگر یک فایل صوتی از کاربران سیستم عامل iOs دریافت کنند متوجه خواخند شد که امکان باز کردن آن را ندارند و نیاز به یک پلیر که این فرمت را اجرا کند یا تغییر دهنده فرمت خواهند داشت. یکی از معروف ترین فرمت های صوتی فرمت MP3 است که همه ما با آن آشناییداریم. در این مطلب مستر آموز قصد داریم روش های تبدیل فرمت M4A به MP3 را به طور کامل به شما نشان دهیم. با ما همراه باشید.

تبدیل فرمت با آیتونز

یکی از سرویس هایی که خودش فرمت M4A را به کاربران ارائه می دهد وب سایت آیتونز است. به اپ آیتونز در سیستم خود بروید و روی گزینه Edit و پس از باز شدن منوی کشوی گزینه Preferences را بزنید. دربخش اصلی General می توانید گزینه Import setting را انتخب کرده و سپس OK کنید.

معرفی روش های مختلف تبدیل فرمت M4A به MP31

گزینه Import Using را از منوی سمت راست بزنید و MP3 Encoder را در میان فرمت های موجود انتخاب کنید. عدد Bit Rate برای تنظیم میزان کیفیت در نظر گرفته شده که هر چه بالاتر باشد کیفیت فایل شما هم بالاتر می رود.

معرفی روش های مختلف تبدیل فرمت M4A به MP32

فایل مورد نظر را با انتخاب گزینه File انتخاب کنید، گزینه Convert را زده و در نهایت Create Mp3 version را بزنید. عملیات قرار دادن فرمت توسط آیتونز به صورت اتوماتیک انجام می شود.

معرفی روش های مختلف تبدیل فرمت M4A به MP33

تبدیل فرمت  M4A به MP3 در ویندوز

برنامه های بسیاری برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است تا فرمت موجود را به فرمت مورد نظر شما تبدیل کند. برای این قسمت ما یک نرم افزار تبدیل فرمت در نظر گرفتیم که می توانید به وب سایت Videoconverter.iskysoft.com مراجعه کنید و نرم افزار مربوط به تبدیل فرمت این بخش را تهیه کنید. امکان استفاده از این نرم افزار در سیستم عامل مک هم وجود دارد. البته باید توجه داشته باشید که این نرم افزار در بخش هایی از آن به صورت رایگان عمل می کند.

نرم افزار را نصب کنید. گزینه Convert در قسمت بالا و سمت چپ نرم افزار مشاهده می شود که باید برای این بخش آنر ا انتخاب نمایید.

معرفی روش های مختلف تبدیل فرمت M4A به MP34

امکان انتخاب چندین فایل هم وجود دارد. فایل ها با فرمت M4A را بارگزاری کنید، نوع فرمت خروجی را در Choose Output انتخاب کرده و به قسمت بعد بروید.

معرفی روش های مختلف تبدیل فرمت M4A به MP35

گزینه Convert را بزنید تا عملیات تبدیل M4A به هر فرمتی که انتخاب کردید انجام شود. پس از انجام تبدیل فرمت در نسخه رایگان، فایل را حذف کنید تا فرصت استفاده رایگان شما تمام نشود.

سرویس های آنلاین تبدیل فرمت M4A به MP3

برای تبدیل فرمت های صوتی حتما نباید حجمی اضافه صرف کنید و نرم افزار مورد نظر را دانلود کنید. سرویس Cloudconverter.com که در بسیاری از آموزش های وب سایت مستر آموز معرفی شده، این کار را برای شما انجام می دهد. فایل مورد نظر را با زدن دکمه Select files از فولدر مورد نظر انتخاب کنید تا بارگذاری شود. امکان درگ و دراپ هم دارد. اتصال به فضای ابری هم در این بو سایت در نظر گرفته شده است.

معرفی روش های مختلف تبدیل فرمت M4A به MP36

تنظیماتی در این قسمت برای شما در نظر گرفته شده که به کمک آن ها می توانید فرمت صوتی خود را تغییر دهید. با انتخاب File format می توانید MP3 را انتخاب کنید، بیت ریت شما با انتخاب این فرمت به صورت اتوماتیک بین 220 تا 250 قرار خواهد گرفت و تنظیمات دیگری که در گزینه چرخ دنده قابل مشاهده خواهد بود. در پایان OK کنید.

معرفی روش های مختلف تبدیل فرمت M4A به MP37

روند تبدیل فرمت ها با زدن دکمه Start conversion آغاز خواهد شد که در پایان اتمام این روند می توانید فایل خود را دریافت نمایید.

معرفی روش های مختلف تبدیل فرمت M4A به MP38

برای هر فایل یک کد QR هم ساخته می شود که می توانید با اسکن کردن آن، فایل خود را دریافت نمایید. برای فشرده سازی فایل ها هم این وب سایت گزینه ای در نظر گرفته که این گزینه با Create archive در دسترس است.

وب سایت تبدیل فرمت Media.io

وب سایت دیگری که در این بخش قصد داریم به شما معرفی کنیم Media.io است. شکل زیر تصویر صفحه اول این وب سایت را به شما نشان می دهد.

معرفی روش های مختلف تبدیل فرمت M4A به MP39

رابط کاربری ساده این وب سایت برای این تعبیه شده تا به راحتی بتوانید فایل M4A خود را با زدن Add your Files انتخاب کنید و با انتخاب فرمت Mp3 برای فرمت خروجی، اقدامات اولیه را انجام دهید.

معرفی روش های مختلف تبدیل فرمت M4A به MP310

در نهایت باید دکمه Convert را بزنید تا روند تبدیل انجام شود و در پایان این روند فایل خود را دانلود کنید. خوب است بدانید این وب سایت یک نرم افزار تبدیل فرمت هم برای ویندوز طراحی کرده است.

روش های دیگر برای تبدیل فرمت M4A به  MP3

از جمله سرویس های دیگری که به شما این امکان را می دهد فرمت صوتی را تبدیل کنید، Zamzar.com است.

معرفی روش های مختلف تبدیل فرمت M4A به MP311

در تصویر فوق می توانید مشاهده کنید که برای تبدیل فرمت باید چهار قدم انتخاب فایل، انتخاب فرمت خروجی، وارد کردن ایمیل مورد نظر برای دریافت فایل و در نهایت زدن دکمه Convert برای شروع شدن عملیات تبدیل فرمت را طی کنید.

برنامه تبدیل فرمت wondershare

یکی از اپلیکیشن هایی که در تبدیل فرمت می تواند به کار شما بیاید از وب سایت videoconverter.wondershare.com قایل دانلود است. این اپلیکیشن که در ویندوز و مک هم می تواند نصب شود، قابلیت پشتیبانی از فرمت های زیادی را دارد.

معرفی روش های مختلف تبدیل فرمت M4A به MP312

برای استفاده از این نرم افزار می توانید در وب سایت مورد نظر، آموزش آن را مطالعه نمایید یا به راحتی و بدون هیچ آموزشی با آن کار کنید. رابط کاربری راحتی دارد.

اپلیکیشن اندرویدی تبدیل فرمت

این نرم افزار در استور اندروید در دسترس است و شما می توانید اپ M4A to MP3 converter را به راحتی دانلود کرده و به صورت رایگان استفاده نمایید.

معرفی روش های مختلف تبدیل فرمت M4A به MP313

از داخل گوشی خود فایل M4A را باید به این اپ بفرستید که این کار با گزینه Select M4A انجام می شود. دکمه Convert to MP3 را بزنید تا تبدیل شما انجام شود. از تنظیمات دیگری که برای شما منظور شده هم می توانید استفاده کنید.

نرم افزار تبدیل فرمت در آیفون

کاربران گوشی های آیفون را هم فراموش نکردیم و برای آن ها اپ Cloud convert را معرفی می کنیم. به نسخه مورد نیاز آی او اس معرفی شده دقت کنید تا نرم افزار قابلیت اجرا شدن داشته باشد.

این اپ که از وب سایت سرویس آنلاین آن طراحی شده هم قابل دریافت است. به راحتی می توانید تبدیل فرمت را با این اپلیکیشن بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

معرفی روش های مختلف تبدیل فرمت M4A به MP314

نظر خودتان را ارسال کنید