ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

سه روش دانلود فیلم از لینکدین

گسترش اینترنت و فضای مجازی به جایی رسیده که حتی برای معرفی تخصص های خود از این شبکه ها استفاده می کنیم. یکی از معروف ترین این اپلیکیشن ها، لینکدین است. این شبکه اجتماعی با ساختن یک رزومه به ما کمک می کند تا با افراد دیگر ارتباط برقرار کنیم و در صورت نیاز، شغل مورد نظر خود را پیدا کنیم. این شبکه قابلیت اشتراک گذاری ویدیو را هم دارد. روش هایی برای دریافت این ویدیو ها وجود دارد که چند مورد آن را در این مطلب مستر آموز بررسی می کنیم.

دانلود ویدیو و فیلم از لینکدین

یکی از روش های دانلود فیلم از اپلیکیشن ها و همچنین شبکه های مجازی که اجازه دانلود را به مخاطبان خود نمی دهند استفاده از دانلود منیجر ها است. این دانلود منیجر ها ممکن است به صورت رایگان عرضه نشوند و گاهی کار کردن با آن ها سخت باشد. در این مقاله چند مورد از روش هایی که می توانید از شبکه لینکدین یک ویدیو را دانلود کنید با هم بررسی می کنیم.

نحوه دانلود ویدئو

روش معرفی شده در ادامه این قسمت ممکن است برای همه ویدیو ها فعال نباشد و یا در نسخه های جدید این شبکه اجتماعی غیر فعال شده باشد. پس توصیه می شود اگر این روش کارساز نبود از روش های بعدی کمک گیرید.

روی ویدیوی مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Open in new tab را انتخاب نمایید.

سه روش دانلود فیلم از لینکدین1

پس از باز شدن تب جدید، گزینه دانلود را در پایین و سمت راست آن می توانید مشاهده نمایید. مسیر دانلود را انتخاب کرده و منظر دریافت کامل آن بمانید.

سه روش دانلود فیلم از لینکدین2

دانلود ویدیو با Keep Offline

این وب سایت یکی از روش های غیر مستقیم دانلود ویدیو از لینکدین محسوب می شود. آدرس URL ویدیو را کپی کرده و در باکس مورد نظر پیست کنید. حال فقط کافیست گزینه دانلود را در وب سایت keepOffline.com بزنید تا گزینه های دریافت آن را با فرمت های مختلف مشاهده نمایید.

سه روش دانلود فیلم از لینکدین3

وب سایت دانلود فیلم از لینکدین DoVideo

به وب سایت download-video.com مراجعه کنید و مشابه دانلودر قبلی فقط کافیست آدرس ویدیو را در نوار ابزار کپی کرده و گزینه دانلود را بزنید. لینک دانلود در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سه روش دانلود فیلم از لینکدین4

دیدگاه های این مطلب

نظر خودتان را ارسال کنید