ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

سرویس های تشخیص سن و جذابیت

سن شما نخستین نقطه ای است که هر کسی با آن برخورد می کند و روبه رو می شود. جذابیت ظاهری یک شخص و تشخیص سن برای هر کس معیاری دارد که با استفاده از این معیار ها می تواند تشخیص دهد سن شخص و جذابیت او چقدر است. سرویس های آنلاینی هم برای این تشخیص وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها جذابیت و سن را از روی تصویر مشخص کنید. با مستر آموز همراه باشید.

بررسی جذابیت چهره و تشخیص سن با تصویر

تا به حال برای بسیاری از ما پیش آمده که سن یک نفر را به درستی مشخص کردیم. یا اینکه شخصی که از نظر ما جذاب به نظر می رسد، از نظر یک شخص دیگر یک فرد بی جذبه و عادی محسوب می شود. برای تشخیص معیار جذابیت روش های بسیاری ساخته شده اند. شما می توانید از سرویس های این بخش استفاده کنید تا تشخیص دهید شخص مورد نظر چقدر جذابیت دارد. در کنار تشخیص جذابیت، این سرویس ها سن را هم تشخیص می دهند.

سرویس تشخیص جذابیت و سن PicTriev

روش کار کردن وب سایت Pictriev.com به این صورت است که شما یک عکس با فرمت های JPG یا JPEG و حداکثر سایز 200 کیلوبایت باید آپلود کنید. وب سایت تشخیص می دهد جنسیت عکس مرد است یا زن و پس از تشخیص سن شما، افراد مشهور مشابه این عکس را هم به شما نشان می دهد.

سرویس های تشخیص سن و جذابیت1

اگر برای بررسی دو چهره هم به یک سرویس آنلاین نیاز دارید از این سرویس می توانید استفاده نمایید. این وب سایت دو عکس را دریافت می کند، و با محاسبات مورد نظر خود سایت تشخیص می دهد که این دو تصویر چه مقدار مشابه هم هستند. این گزینه در قسمت بالا و سمت راست به صورت یک متر مشخص شده است.

سرویس های تشخیص سن و جذابیت2

سرویس آنلاین تشخیص جذابیت و زیبایی صورت

در وب سایت Prettyscale.com می توانید عکسی را آپلود کنید. پس از آپلود شدن تصویر، گزینه هایی فراهم می شود که می توانید با کمک آن ها خط بینی، گونه، چشم، گوش و دیگر نقاط را مشخص نمایید تا ابزار تشخیص بتواند این نقاط را تشخیص دهد. پس از مشخص شددن مراحل قبلی، سرویس این وب سایت بر اساس معیار مشخص شده میزان جذابیت عکس را سنجیده و اعلام می کند. برای اجرای این ابزار به فلش پلیر احتیاج دارید.

سرویس های تشخیص سن و جذابیت3

یافتن چهره های مشابه با ابزار  PimEyes

این سرویس دارای یک دیتابیس قوی از افراد مشهور است. شما می توانید عکس هایی اف سلبریتی های مختلف را در این وب سایت پیدا کنید. همچنین ابزاری در این وب سایت تعبیه شده که به کمک آن می توانید عکسی از خود یا افراد دیگر را آپلود کنید و به کمک این وب سایت افراد مشهور مشابه خود را بیابید.

سرویس های تشخیص سن و جذابیت4

معیار شباهت این وب سایت درصد شباهت است. اگر عکس مورد نظر بیش از 70 درصد به یک سلبریتی شباهت داشته باشد، به شما نشان داده می شود.

سرویس های تشخیص سن و جذابیت5

تشخیص سن آنلاین با وب سایت How Old

حتما با شرکت مایکروسافت که سازنده نرم افزار های بسیاری است آشنایی دارید. این شرکت ابزاری را تهیه کرده که به شما نشان می دهد سن عکس مورد نظر چقدر است. این سرویس به صورت یک ربات عمل می کند و پس از آپلود عکس با معیار معینی آن را آنالیز کرده و سپس تشخیص می دهد شخص درون عکس چند سال سن دارد.

سرویس های تشخیص سن و جذابیت6

تشخیص چهره با  BetaFace

در وب سایت Betaface.com می توانید از سرویس های متعددی استفاده نمایید. از جمله این سرویس های می توان به تشخیص چهره، مقایسه دو چهره در دو عکس و پیدا کردن عکس سلبریتی های مشابه عکس مورد نظر اشاره کرد. زمانی که از سرویس تشخیص چهره استفاده می کنید ابزار آن با آنالیز عکس آپلود شده، سن، جنسیت، رنگ مو و بسیاری موارد دیگر را به شما اعلامی می کند.

سرویس های تشخیص سن و جذابیت7

بررسی و مقایسه چهره با  Twins or Not

وب سایت این بخش هم توسط مایکروسافت توسعه داده شده و مخصوص دوقلو های همسان است. برای مقایسه بین دو تصویر تنها کافیست شما عکس ها را آپلود کنید تا ابزار آن با بررسی هایی که انجام می دهد درصد شباهت را به شما اعلام کند.

سرویس های تشخیص سن و جذابیت8

بررسی جذابین چهره با  Anaface

در وب سایت Anaface.com نقاطی از چهره که به صورت پیش فرض مشخص شده را به صورت دقیق در جای خود قرار دهید تا ابزار موجود در این سرویس آنالیز های لازم را انجام دهد. پس از بررسی های صورت گرفته نتیجه میزان زیبایی چهره به شما نمایش داده می شود.

 

سرویس های تشخیص سن و جذابیت9

 چهره های مشابه در گوگل

حتما با موتور جستجوی گوگل آشنایی دارید. این موتور جستجو علاوه بر یافتن چیز های مختلف مورد جستجو، می تواند عکسی از شما بگیرد و با جستجو در دیتابیس خود، تصاویر مشابه آن را به شما نشان دهد. برای این کار تنها کافیست گزینه دوربین را بزنید و عکس خود را آپلود کنید.

سرویس های تشخیص سن و جذابیت10

همچنین شما می توانید به جای بارگذاری یک عکس، با قرار دادن یک کد مخصوص پیش از جستجوی خود، روی چهره جستجو را انجام دهید برای این کار در انتهای آدرس مورد نظر باید عبارت &imgtype=face را اضافه نمایید.

سرویس های تشخیص سن و جذابیت11

جستجو تصویر چهره با  Image Raider

این سرویس به صورت یک واسطه عمل می کند و شما می توانید با کمک این ابزار، جستجوی چهره در موتور های گوگل، بینگ و پانداکس را انجام دهید. عکس مورد نظر خود را به این ابزار بدهید و تصاویر مشابه از افرادی که شبیه عکس هستند دریافت کنید.

سرویس های تشخیص سن و جذابیت12

سرویس تشخیص چهره و یافتن افراد Berify

در وب سایت Berify.com می توانید عکس آپلود کنید و در دیتابیس افراد گمشده به دنبال عکس مورد نظر بگردید. این وب سایت الگوریتمی دارد که با کمک آن به شما این امکان را می دهد که بین عکس و تصاویر افراد گمشده مقایسه انجام شود. اما هر الگوریتمی امکان اشتباه هم دارد.

سرویس های تشخیص سن و جذابیت13

تشخیص چهره از روی تصویر در  NeoFace Watch

این سرویس بر اساس جستجوی افراد دیگر و جستجوی چهره فعالیت می کند. به این معنا که شما یک تصویر را در این وب سایت جستجو می کنید، پس از جستجو به شما نشان می دهد که چه کسانی به جر شما این تصویر را جستجو کرده اند. این نکته برای زمانی مفید است که شما می توانید محل فعالیت افرادی که سرقتی انجام داده اند را به خوبی تسخیص دهید.

سرویس های تشخیص سن و جذابیت14

نظر خودتان را ارسال کنید