ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

سرویس های آنلاین بازی شطرنج

امروزه بازی های آلاین بسیاری برای سرگرمی افراد ساخته شده اند. اما در این بین بسیاری از وب سایت ها، بازی هایی که در دنیای واقعی وجود دارند را به یک بازی آنلان تبدیل می کنند. اگر از جمله طرفداران بازی شطرنج هستید این مطلب مستر آموز را تا پایان مطالعه کنید تا چند سرویس بازی آنلاین شطرنج را به شما معرفی نماییم.

شطرنج آنلاین

بازی های دو نفره مانند تخته نرد یا چند نفره مانند منچ به صورت آنلاین بسیار دیده می شوند و شما می توانید با مراجعه به وب سایت های مورد نظر این بازی های آنلاین را انجام دهید. بازی شطرنج هم سرویس های بسیاری دارد و شما می توانید با درجه سختی های مختلف، به صورت یک یا دو نفره بازی کنید. برای معرفی این سرویس های آنلاین با ما همراه باشید.

شطرنج حرفه ای

یکی از وب سایت هایی که می توانید بازی شطرنج را به صورت چالشی انجام دهید Chessclub.com است. این وب سایت به صورت مخفف ICC هم شناخته می شود که خلاصه شده International chess club است. این باشگاه شطرنج، بازیکنان حرفه ای بسیاری دارد و حریفان شما می توانند به صورت کاملا حرفه ای شما را به چالش بکشند. این وب سایت به مدت یکماه به صورت رایگان به شما سرویس می دهد اما پس از آن برای عضویت غیر رایگان باید اقدام کنید.

سرویس های آنلاین بازی شطرنج1

شطرنج در سایت Chess

یکی از بزرگترین مکان های بازی شطرنج با حدود 24 میلیون عضو وب سایت chess.com است. این وب سایت برای بازی به صورت رایگان امکان بازی را به شما می دهد و محدودیتی در زمان رایگان بودن ندارد. لازم به ذکر است اگر علاق به یادگیری شطرنج دارید، با عضویت در این وب سایت آموزش های بسیاری به صورت ویدیو در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

سرویس های آنلاین بازی شطرنج2

سرویس آنلاین شطرنج ChessCube

یکی دیگر از وب سایت های بازی شطرنج که به صورت آنلاین و VIP ارائه شده است، Chessclub.com نام دارد. در صورتی که در این وب سایت به صورت آنلاین بازی کنید و برنده شوید، به ازای هر برد اکانت شما پیشرفت خواهد کرد. مسابقاتی که هر  روزه در این سرویس برگزار می شود هم جزو مواردی است که شما می توانید از آن در کنار 1.4 میلیون عضو دیگر استفاده کنید.

سرویس های آنلاین بازی شطرنج3

شطرنج آنلاین Lichess

این وب سایت به صورت متن باز ارائه شده است و شما می توانید کد های موجود را در وب سایت خود تعبیه کنید. این وب سایت هم به صورت کاملا رایگان و در سطوح معمولی امکان بازی و رقابت را به شما می دهد. یکی از عناوینی که شما می توانید به دست بیاورید LM است که به عنوان استاد در این وب سایت قرار داده شده است.

سرویس های آنلاین بازی شطرنج4

بازی شطرنج آنلاین Freechess

یکی از جایگزین های ICC را وب سایت FreeChess.org معرفی می کنند. این وب سایت که از قدیمی ترین ها هم محسوب می شود، با حدود سیصد هزار عضو قابلیت جستجوی بازیکنان و به چالش کشیدن آن ها را فراهم کرده است.

سرویس های آنلاین بازی شطرنج5

شطرنج حرفه ای Playchess

گستردگی و حرفه ای بودن وب سایت Playchess.com این وب سایت را هم رقیب حرفه ای برای ICC به حساب آورد. روزانه به اعضای این وب سایت افزوده می شود و بیش از 90 کشور در آن عضو هستند. این وب سایت با ادغام شدن ChessBase و Fritz به وجود آمده و نرم افزار آن گسترش یافته است.

سرویس های آنلاین بازی شطرنج6

وب سایت gameknot

وب سایتی که می تواند در کنار ارائه رایگان بازی، آموزش های مختلف را انجام دهد، Gameknot.com است. رابط کاربری ساده، پایگان داده مناسب و بسیاری از امکانات دیگر که در کنار مکاتبه ای بودن باعث شده بیش از یک میلیون نفر در این وب سایت برای بازی عضو باشند.

سرویس های آنلاین بازی شطرنج7

نرم افزار و وب سایت بازی شطرنج

به وب سایت Redhotpawn.com مراجعه نمایید و در صورتی که قصد دارید در گوشی تلفن همراه اندرویدی خود بازی را داشته باشید، اپلیکیشن آن را دانلود کنید. این وب سایت رایگان به شما امکان تشکیل تیم را می دهد تا با بازیکنان دیگر به صورت تیمی به رقابت بپردازید. سرویس پیشرفته با قابلیت های دیگر این وب سایت هم به صورت اشتراکی با پرداخت هزینه قابل دسترسی است.

سرویس های آنلاین بازی شطرنج8

وب سایت Chessworld

این وب سایت که توسط Kingscrusher ساخته شده است به صورت رایگان امکان بازی را به شما می دهد. مانند وب سایت های دیگر در این وب سایت هم برای دریافت سرویس های بیشتر و امکانات متنوع تر باید اشتراک آن را خریداری نمایید. امکان چت با دوستان، بازی به صورت گروهی و آنلاین بودن آن از جمله امکانات متفاوت دیگر این وب سایت و سرویس بازی شطرنج محسوب می شود.

سرویس های آنلاین بازی شطرنج9

شطرنج آنلاین Itsyourturn

این وب سایت یک سرویس بازی آنلاین محسوب می شود که می توانید در کنار بازی شطرنج، بازی های گروهی و تک نفره بسیاری را انجام دهید. این وب سایت به صورت رایگان عرضه شده اما امکان واریز پول و حمایت مالی برای شما فراهم شده است.

سرویس های آنلاین بازی شطرنج10

شطرنج ایرانی Chesster

اگر فارسی زبان بودن وب سایت خیلی برای شما اهمیت دارید می توانید از این وب سایت برای بازی شطرنج استفاده نمایید. این وب سایت هم امکان بازی با کامپیوتر در درجه سختی های متنوع و بازی با دیگران را برای شما ارائه می دهد.

سرویس های آنلاین بازی شطرنج11

نظر خودتان را ارسال کنید