ثبت نام لاتاری 2022 آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 لاتاری

بهترین شهرهای دنیا برای زندگی

قصد داریم با 10 تا از بهترین شهرهایی که در سال 2020 جزو بهترین شهرهای دنیا برای مهاجرت میباشند آشنا شویم.شهرهایی که از نظر فعالیت روزانه و شرایط زندگی و آب و هوایی بهترین شهرهای جهان برای مهاجرت از ایران میباشد.جالب است بدانید وین اتریش تنها شهری میباشد که امسال همانند سال گذشته بهترین شهر برای زندگی میباشد و در رتبه نخست قرار دارد.در ادامه همراه ما باشید تا با این شهرها آشنا شویم.

بهترین شهرهای دنیا برای زندگی

رتبه اول : وین اتریش

کشور اتریش و شهر وین بهترین شهر جهان از نظر شرایط زندگی میباشد.و در جایگاه نخست قرار دارد.به همین خاطر درخواست مهاجرت به اتریش در سالهای گذشته افزایش یافته است.معیارهایی که باعث شده است وین را به عنوان بهترین شهر برای زندگی انتخاب شود مواردی همانند حمل و نقل راحت،شرایط بهداشتی، آب و هوای مناسب، رضایت مردم از شرایط زندگی، میزان درآمد مردم و برنامه های توسعه یافته عمومی میباشد.همچنین وین از جمله شهرهایی میباشد که سالانه گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود جذب میکند.

رتبه دوم : ملبورن استرالیا

کشور استرالیا از جمله کشورهایی میباشد که همیشه در لیست بهترین مقصدها برای زندگی میباشد.این کشور لاکچری تمامی معیارهای لازم برای مهاجرت به استرالیا را دارد.شهر ملبورن یکی از بهترین شهرهای این کشور میباشد که در لیست دومین شهر مناسب دنیا برای زندگی میباشد.این شهر از تمامی شرایط لازم برای زندگی راحت را داراست.شما میتوانید در ملبورن استرالیا از فضایی که برای مردم این شهر ایجاد شده است استفاده نمایید.

رتبه سوم : سیدنی استرالیا

استرالیا در سال 2020 دو رتبه از جایگاه بهترین شهر دنیا برای زندگی را به خود اختصاص داده است.رتبه دوم که متعلق به ملبورن بود و رتبه سوم شهری نیست جز سیدنی استرالیا،یکی از زیباترین و لاکچری ترین شهرهای این کشور که دارای جاذبه های گردشگری فراوانی میباشد و از معیارهای خوبی برای زندگی برخوردار میباشد.سیدنی شهری میباشد که دارای قدمتی 218 ساله است.

رتبه چهارم : اوساکا چین

در بین ده شهر برتر دنیا برای زندگی، دو شهر در قاره آسیا قرار دارد.ربته چهارم بهترین شهر دنیا برای زندگی اوساکا چین میباشد.شهری که دارای معیارهای بسیار خوبی برای زندگی میباشد.شما در این شهر آسیایی میتوانید از شرایط زندگی خود رضایت کافی را داشته باشید.این شهر سومین شهر بزرگ کشور ژاپن میباشد و بیش از دو نیم میلیون نفر جمعیت دارد.

رتبه پنجم : کلگری کانادا

مگر میشود صحبت از بهترین شهرهای جهان برای زندگی باشد و نامی از شهرهای کشور کانادا نباشد.رتبه پنجم بهترین شهر برای زندگی مربوط به شهر کلگری کانادا میباشد.شهری که یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های اقتصادی کشور کانادا میباشد.شما برای مهاجرت به کشور کانادا میتوانید از سایت برتر مهاجر به آدرس bartarmohajer.com دیدن نمایید و آموزش های لازم مربوط به مهاجرت را مطالعه نمایید.

رتبه ششم : ونکوور کانادا

ونکوور شهری مشهور در کانادا که کمتر کسی پیش می آید نام این شهر را نشنیده باشد.شهری محبوب برای ایرانیان که یکی از مقصد های مهم آنها برای مهاجرت به کانادا میباشد.این شهر زیبا تمامی معیارهای لازم برای مهاجرت را داراست.این شهر لاکچری شش برابر ظرفیت ورزشگاه آزادی تهران ظرفیت دارد یعنی چیزی بیش از 600 هزار نفر جمعیت ونکوور میباشد.

رتبه هفتم : تورنتو کانادا

بازهم شهری از کشور محبوب کانادا، کانادا از جمله کشورهایی میباشد که تمامی معیارهای لازم برای مهاجرت را دارست.رتبه هفتم متعلق به تورنتو میباشد.تورنتو پرجمعیت ترین شهر کشور کانادا میباشد و بیش از سه میلیونو 700 هزارنفر جمعیت دارد.این شهر یکی از محبوبترین شهرهای دنیا برای مهارت میباشد.

رتبه هشتم : توکیو ژاپن

دومین نماینده قاره آسیا و کشور ژاپن شهر توکیو میباشد.پایتخت کشور ژاپن که یکی از پرجمعیت ترین شهرهای این کشور میباشد و حدود 10 میلیون نفر جمعیت دارد.این شهر یکی از شهرهای آسیایی میباشد که تمامی معیارهای لازم برای زندگی را داراست.

رتبه نهم : کپنهاگ دانمارک

شهری اروپایی واقع در کشور دانمارک که به نام کپنهاگ پایتخت کشور دانمارک که چزو بهترین شهرهای دنیا برای زندگی میاشداین شهر دارای تمامی معیارهای مهم زندگی میباشد و دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که افراد زیادی به این شهر سفر میکنند.

رتبه دهم : آدلاید استرالیا

سومین شهر از کشور استرالیا که دهمین شهر برتر دنیا برای زندگی میباشد، شهر ادلاید است.آدلاید شهری زیبا در کشور استرالیا است که مردم آن رضایت بسیار خوبی از زندگی هخود دارند.این شهر بیش از یک میلیون  300 هزار نفر جمعیت دارد.

نظر خودتان را ارسال کنید